כמו אחיו לבית סיטרואן, גם הזאפירה - שמקבל את השם "זאפירה לייף" - יוצע ב-3 מידות אורך: 4.6, 4.95 או 5.3 מטרים. בכל הגרסאות ניתן יהיה למקם עד 9 מקומות ישיבה, כאשר הגרסה הקצרה ביותר תהיה קצרה מהזאפירה הנוכחית ב-10 ס"מ - בעוד הארוכה מוסיפה 65 ס"מ על האורך של אופל ויוארו. אופל לא מפרסמת מידע על היצע המנועים, אך סביר להניח שאלו יהיו המנועים המוכרים של סיטרואן ג'מפי.
בשונה מהג'מפי, שגם בגרסאות הנוסעים שלו מציע אופי מסחרי וקשוח, הזאפירה החדש יהיה רכב מהודר יותר - כזה שמיועד לשימוש כשאטל של בתי מלון, להסעת אמנים ועוד. בין היתר יציע האופל הגדול דלתות צד חשמליות הנפתחות בהושטת רגל, צמד חלונות שמש בגג, מושבי עור, תצוגה עילית של נתוני הנסיעה ואפילו חלון נפתח בדלת תא המטען.
לטובת הסעות בתנאים מאתגרים יותר תוצע גם גרסת הנעה כפולה, שלא קיימת כיום אצל סיטרואן. באופל מציינים כי מרבית הגרסאות של הזאפירה יהיו נמוכות מ-190 ס"מ, מה שיאפשר לו להיכנס למרבית החניונים במרכזי הערים.
בנוסף תוצע גם גרסה מהודרת אפילו יותר תחת השם "לאונג'", שכמו אצל המתחרים מרצדס V קלאס ופולקסווגן מולטיוואן תציע מושבים אחוריים שמסתובבים על צירם ומאפשרים לנוסעים לשבת זה מול זה, כאשר ביניהם ישנו שולחן עם כיסים לחפצים קטנים ושקע טעינה של 230 וולט. בגרסה הזו יהיו גם מושבים רחבים יותר, ומלפנים הם יציעו גם חימום ועיסוי.
באגף הבטיחות יציע הזאפירה מערכת לבלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת סטיה מנתיב, התרעת עייפות ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
אופל זאפירה לייף יחשף לציבור בתערוכת הרכב של בריסל, כאשר פנקס ההזמנות לרוכשים באירופה יפתח החל מחודש פברואר. בעוד כשנתיים תציג אופל גם גרסה חשמלית לזאפירה, שתצטרף לקורסה החשמלית ולגרסת הפלאג אין הייבריד של אופל גרנדלנד, שתיהן יוצגו בחודשים הקרובים.
מיבואנית אופל לישראל נמסר כי בשלב זה אין כוונה לייבא ארצה את הדגם.
לצפייה בכל דגמי אופל בישראל
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות