מבחינת האבזור, גרסת האלגנס החדשה מציגה מפרט קרוב מאוד לזה של
ה-GS ליין הבכירה. בין היתר מציעה האלגנס פריטים כמו כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד עם קיפול חשמלי, בקרת אקלים, חישוקי "17 ומושבים בריפוד משולב עור - לעומת מושבי ספורט בריפוד בד ב-GS ליין הבכירה.
בדומה ל-GS ליין, שקיבלה לאחרונה לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "7, גם האלגנס מקבלת מסך דומה. הפריטים שנותרו יחודיים ל-GS ליין הם פנסי לד מאחור, גג שמש פנוראמי ופריטי עיצוב ספורטיביים.
גם חבילת מערכות הבטיחות בקורסה אלגנס הורחבה לעומת האדישן פלוס הבסיסית, וכמו ב-GS ליין היא כוללת בלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 140 קמ"ש, זיהוי רוכבי דו-גלגלי, בחירת מיקום בתוך נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים במראות ומערכת מורחבת לזיהוי תמרורים.
להיצע הגרסאות של אופל קורסה החדשה צפויה להצטרף בהמשך גם גרסה חשמלית מלאה, עם הספק של 136 כ"ס וטווח נסיעה של 330 קילומטרים. על פי הערכות בענף, המחיר עשוי להגיע ל-145,000 שקלים.
אחותה התאומה של הקורסה, פיג'ו 208 החדשה, צפויה להגיע ארצה בשלב מאוחר יותר - ובינתיים הודיעה היבואנית לובינסקי על גרסת עיצוב חדשה לדגם היוצא של ה-208. מדובר בגרסה שמקבלת את השם S ליין, מתבססת על האבזור של ה-208 אקטיב הבסיסית ומוסיפה למפרט גם גריל קדמי עם נגיעות אדומות, ספוילר אחורי, כיסוי מראות כסוף, ספי ניקל בדלתות הקדמיות ומצלמת נסיעה לאחור. על אף התוספת של פריטי העיצוב הספורטיביים, חישוקי הגלגלים בגרסה זו עוטים צלחות פלסטיק.
מחיר המחירון של פיג'ו 208 בגרסת ה-S ליין החדשה יעמוד על 106,000 שקלים, כאשר ברכישה במזומן תימכר המכונית בתמורה ל-95,000 שקלים. בנוסף תציע היבואנית עסקת מימון עם הנחה דומה: תשלום מקדמה של 10,000 שקלים, תשלום חודשי של 1,000 שקלים לתקופה של 5 שנים ותשלום יתרה של 25,000 שקלים בסוף התקופה, ללא ריבית והצמדה.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות