גרסאות הכניסה ישווקו עם מנוע בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.3 ליטר, ומערכת היברידית קלה (12V) בשתי רמות הספק - 140 כ"ס בגרסת הבסיס או 158 כ"ס בגרסה הבכירה. החיבור בשני המקרים הוא לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-10 שניות במנוע הצנוע, 9.7 שניות בחזק יותר.
מערכת ההנעה ההיברידית בגרסה הבכירה היא במתכונות הייחודית של רנו, עם מנוע שלושה צילינדרים בנזין-מוגדש בנפח 1.2 ליטר (131 כ"ס), ושני מנועים חשמליים (67 כ"ס ו-34 כ"ס) בהספק כולל של 200 כ"ס. העברת הכוח לגלגלים הקדמיים מתבצעת דרך תיבת הילוכים מקורית (ארבעה למנוע הבנזין, שניים לחשמלי) ללא מצמדים, כשהמנוע החשמלי הצנוע מהשניים משמש לשילוב בין יחסי העברה, כמתנע למנוע הבנזין, וכמו כן כגנרטור לסוללה.
הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 8.4 שניות ולדברי רנו, מערכת ההנעה מאפשרת לבצע 80% מהנסיעות בעיר בכוח חשמל בלבד עם הבטחה להקטנת הצריכה ב-40% בהשוואה למערכות היברידיות אחרות. יהיה מעניין לבחון את ההצהרה הזו על כביש מקומי.
רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע עם מערכת הפעלה של גוגל ("12), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור ומנופי שליטה ידנית בהילוכים. גרסת הביניים - המוצעת רק עם מנוע הבנזין החזק - מוסיפה מצלמות היקפיות, ריפודים משולבי עור וחלון שמש. הבכירה מכולן (עם מנוע הבנזין החזק או ההיברידי) כוללת גם חימום למושבים הקדמיים וכיוון חשמלי לנהג.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית ושמירת נתיב כציוד תקני, בעוד התרעת שטח מת כולל על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי תוצע החל מגרסת הביניים. מפתיע לגלות כי בקרת שיוט אדפטיבית מוצעת רק בגרסה הבכירה. היגוי אחורי אקטיבי (עם זווית של עד 5 מעלות) ייחודי בקטגוריה האחראי בין היתר להקטנה משמעותית של קוטר הסיבוב (10.1 מטר) לא יגיע ארצה.
רנו אוסטרל - מחירים:
רנו אוסטרל 1.3 טורבו-בנזין 140 כ"ס Equilibre יעלה 174,990 שקל
רנו אוסטרל 1.3 טורבו-בנזין 140 כ"ס +Equilibre יעלה 179,990 שקל
רנו אוסטרל 1.3 טורבו-בנזין 158 כ"ס Iconic יעלה 194,990 שקל
רנו אוסטרל 1.3 טורבו-בנזין 158 כ"ס Techno יעלה 199,990 שקל
רנו אוסטרל 1.2 היברידי 200 כ"ס Techno יעלה 249,990 שקל
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות