אינפיניטי חשפה את ה-QX50 החדש, דור שני לרכב הפנאי היוקרתי קומפקטי אשר נעדר משוק הרכב בשנים האחרונות. הדגם החדש עושה שימוש בפלטפורמה חדשה, שלדברי אינפיניטי מספקת כעת יותר עידון ומרווח לנוסעים. זאת בנוסף לשימוש בחומרים קלים יותר עם קשיחות גבוהה ב-23% לעומת הדגם היוצא.
ה-QX50 מצוייד במנוע VC-Turbo בנפח 2 ליטר, אשר לראשונה מציג יחס דחיסה משתנה על-פי דרישה, זאת לטובת ייעול הכוח וצריכת הדלק. המערכת מעלה או מורידה את טווח הבוכנות כדי לשנות את יחס הדחיסה. יחסי דחיסה נמוכים (מ-8:1) מאפשרים יותר כוח ומומנט, בעוד יחסי דחיסה גבוהים (עד-14:1) מאפשרים שיפור ביעלות המנוע. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה המאפשרת גם העברת הילוכים באופן עצמאי על-ידי חלוקה מלאכותית של יחסי העברה.
המנוע מספק 268 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ וצריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב (בהנעה קדמית) עומדת על 11.4 ק"מ לליטר (11 ק"מ לליטר בהנעה כפולה). יש לציין כי הנתונים נמדדו בתקינה אמריקאית, מה שאומר שהם צפויים להיות קרובים יחסית לנתוני האמת. בנוסף אינפיניטי מציינים כי שופרו המאפיינים האוירודינמיים ומקדם הגרר, זאת לעומת הדגם היוצא וכתוצאה מכך שופרה צריכת הדלק. ההאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) אורכת 6.7 שניות (6.3 שניות בהנעה כפולה), לכדי מהירות מקסימלית של 230 קמ"ש.
אינפיניטי QX50 מצויידת במערכת הבטיחות ProPilot החדשה של היצרן, אשר שולטת בהאצה, בבלימה ובהיגוי ובכך מאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית בכבישים מהירים.
כריסטיאן מוניר, סגן נשיא אינפיניטי לשיווק ומכירות, אמר: "QX50 מודל 2019 הוא הדגם החשוב ביותר שהשקנו מעולם והוא מאגד בתוכו את כל מה שמאפיין את המותג. עיצוב יפה, טכנולוגיות מתקדמות וביצועים משופרים. כרכב פאר ופנאי, זה הרכב הנכון בזמן הנכון, באחד מהסגמנטים הצומחים ביותר".
מיבואנית אינפינטי לישראל טרם נמסר מידע אודות מועד הגעתו של הדגם לישראל.
לדגמי אינפיניטי בישראל – אינפיניטי
פורסם לראשונה ב- 26.11.17
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות