אינפיניטי ולקסוס הגיעו לישראל במקביל, פחות או יותר. הראשונה - מותג היוקרה של ניסאן, השניה - מותג היוקרה של טויוטה. שני מותגי יוקרה יפניים שמתחרים בתוצרת הגרמנית ומצליחים בעיקר בארה"ב. אך בעוד לקסוס עושה חיל בישראל ומעמידה מספרי מכירות מצוינים, אינפיניטי מדשדשת כבר זמן רב - ומקווה למפנה בשנת 2014. הדגמים החדשים שהיו אמורים להגיע, ה-Q50 וה-Q60, עדיין לא הגיעו; במקום זאת מורידה היבואנית את מחיריהם של רכבי הפנאי, במטרה להתחרות באופן מוצלח יותר בשוק היוקרה הצפוף.
אינפיניטי EX, רכב פנאי קומפקטי שמתחרה באודי Q5 ובב.מ.וו X3, יוזל מ-340,000 במחירון הרשמי ל-299,000 שקל במה שמוגדר כ"מחיר מבצע". ה-EX מצויד במנוע בנזין בנפח 3.7 ליטרים, בהספק של 320 כ"ס. הביצועים מרשימים במיוחד, עם 6.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית שמוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
אינפיניטי FX, אף הוא בגרסת ה-37, יוזל מ-510,000 שקל ל-449,000 בלבד. כמו ה-EX, גם ה-FX מצויד במנוע 3.7 ליטר בהספק של 320 כ"ס, ומאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות. בנוסף להוזלה במחיר, תציע מעתה היבואנית רמת גימור חדשה תחת השם "פרימיום". גרסה זו כוללת בין היתר מערכות בטיחות כמו בקרת שיוט אקטיבית, מערכת התראה לקראת התנגשות, בקרת סטיה מנתיב, מערכת מצלמות היקפיות ומערכת שמע משודרגת עם 11 רמקולים. גרסה זו תעלה 489,000 שקל.
לדגמי אינפיניטי בישראל -
אינפיניטי פורסם לראשונה ב- 23.02.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות