דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בגלל הקורונה: יונדאי מאריכה אחריות

Getting your Trinity Audio player ready...

בשל משבר הקורונה והתקופה הארוכה בה הציבור שוהה בבתים, החליטה יונדאי להאריך את האחריות לרכבים שתקופת האחריות שלהם פגה בין התאריכים 1/3/2020 ועד ל-30/5/2020. רכבים אלו יזכו לאחריות יצרן עד לתאריך 31/5/2020.

יונדאי אלנטרה

הארכת האחריות היא חלק ממהלך גלובאלי של יונדאי ברחבי העולם, שכולל 1.2 מיליון כלי רכב ב-175 מדינות. בחלק ממדינות העולם, ובהן ארה"ב, הארכת האחריות תהיה לתקופה ארוכה יותר. המהלך יהיה תקף גם בישראל, זאת על אף שמרכזי השירות ממשיכים לפעול מתוקף היותם עסקים חיוניים.

בשוק הישראלי יהנו מההטבה קרוב ל-7,500 כלי רכב שעלו על הכבישים בחודשים מרץ-מאי 2017. מתוכם יש כ-2,500 דגמי יונדאי טוסון, מדגמי ה-i10 ישנן כ-1,400 יחידות, מדגמי האלנטרה יש כ-1,100 יחידות, מדגמי ה-i20 יש 1,000 יחידות, מדגמי ה-i25 יש כ-800 יחידות ועוד כ-150 יחידות מדגמי ה-i30 והסנטה פה.

דגמי האיוניק והסונטה ההיברידיים שעלו על הכביש באותה תקופה (כ-2,500 יחידות) נהנים מתקופת אחריות ארוכה יותר (5 שנים על כלל מערכות הרכב) כך שהם לא זקוקים להטבה הייחודית.

יונדאי טוסון

ניר גרוסמן מנהל חטיבת יונדאי בכלמוביל: "הארכת האחריות של יונדאי ללקוחות המותג היא פעולה טבעית וחשובה  במסגרת הדאגה והשירות ללקוחותינו גם בתקופה מאתגרת שכזו. נושא בטיחות הלקוחות והרכבים עומד בראש סדר העדיפויות שלנו".

"אנו מעריכים כי לרבים מלקוחותינו תהיה גישה מוגבלת או כלל לא יוכלו לקבל שירות בתקופה יוצאת דופן זו," אמר וואנהונג צ'ו, סמנכ"ל ומנהל חטיבת חוויות לקוח ביונדאי העולמית . "עם הארכת האחריות, אנו רוצים לתת שקט נפשי לקוחותינו בנוגע לזכאות לתיקון שבאחריות ושירותים נלווים בחודשים הקרובים. לא רק שאכפת לנו מבריאותם ובטיחותם של הלקוחות שלנו, אנו דואגים גם ל'בריאות" ובטיחות הרכב".

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה