דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ביואיק לה קרוס בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

על גלובליזציה מדברים הרבה, אבל אחת הדוגמאות הטובות ביותר להתהוות הכפר הגלובלי שלנו היא ביואיק לה קרוס החדשה [לחוות דעת מקצועית על הרכב החדש - ביואיק לה קרוס], אשר נוחתת בימים אלה ממש בארץ הקודש. דווקא ביואיק, מותג אמריקאי מובהק עם אילן יוחסין היסטורי ענף, זוכה להצלחה עצומה ב... סין. לג'נרל מוטורס, אשר עומלת על תיקון התדמית הבעייתית שקיבלה כתוצאה מהליך פשיטת הרגל דרכו נאלצה לעבור בשנה שעברה, זה לא מספיק. קברניטי החברה החליטו למצב את המותג ישירות מול לקסוס, ובמקביל - להקנות לו תדמית צעירה יותר.

הלה קרוס החדשה ממוצבת ישירות מול לקסוס E350, אשר אינה משווקת בארץ, ופונה לקהל המחפש מכונית מנהלים עם סמל של מותג פרימיום בחרטום. בישראל, ביואיק לה קרוס ממוצבת מעל מכוניות מנהלים סטנדרטיות, כדוגמת פורד מונדיאו, ומתחת לדגמים קופמקטיים של יצרניות פרימיום אירופאיות - אודי A4, למשל. הדור היוצא של המכונית זכה להצלחה נאה בישראל, בעיקר בזכות תג מחיר אטרקטיבי וחבילת אבזור מעניינת.


ביואיק לה קרוס החדשה, אשר הוצגה בתערוכת דטרויט 2009, מבוססת על מתכון אירופאי: גרסה מוארכת של פלטפורמת אפסילון II (המוכרת לנו מאופל אינסגניה), שאינה משווקת בישראל עקב תמחור לא אטרקטיבי של גרסאות הבנזין האוטומטיות המבוקשות. עם זאת, מתחת למכסה המנוע נמצאים מנועים בניחוח קלאסי - שתי יחידות V6 ויחידת ארבעה צילינדרים בנפח 2.4 ליטרים אשר צפויה להצטרף להיצע בישראל בקרוב.

בישראל, משווקת ביואיק לה קרוס החדשה עם מנוע בודד בתצורת V6 ובנפח 3.0 ליטרים. מדובר ביחידה חדשה אשר הוצגה בשנה שעברה, ובאמצעות תזמון שסתומים משתנה ומערכת הזרקה ישירה, מפיקה 255 כוחות סוס - 55 יותר מיחידת 3.8 הליטרים - הותיקה - היוצאת, בעוד תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת ששת יחסי העברה זהה לזאת הנמצאת בקדילאק CTS.

כרגיל, יוצעו זוג רמות גימור - CX הבסיסית (אך מאובזרת היטב) ו-CXL, אשר תוסיף מספר צעצועים להיצע. גרסת ה-CX מציעה, בין היתר, מושבים קדמיים בעלי כיוונון חשמלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע הכוללת חיבור USB ומחליף לשישה דיסקים, כאשר מחירה של גרסה זו יעמוד על 229,900 שקל. גרסת CXL מוסיפה על כך מפתח חכם המאפשר התנעה מרחוק, זכרון למושבים ומראות, חישוקים משודרגים ומעוטרים בכרום, מערכת היגוי בעלת תגבור משתנה מגנטית ומושבים קדמיים מחוממים. עלותה הגרסה הבכירה לצרכן: 259,900. בכל הגרסאות יוצעו 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות (ESP) כסטנדרט.

לדגמי ביואיק בישראל - ביואיק

פורסם לראשונה ב- 12.01.10

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה