שנה וחצי לאחר שנחשפה מתיחת הפנים, מגיע לישראל ג'יפ צ'ירוקי המעודכן. לאחר מתיחת הפנים עיצוב החזית נעשה מעט יותר קל לעיכול, עם עיצוב חדש למכסה המנוע וליחידות התאורה, שבכה קדמית בולטת יותר וסגנון נקי יותר גם בחלק האחורי.
מתחת למכסה המנוע ניתן לפגוש מנוע טורבו-בנזין בנפח 2,000 סמ"ק, שמגיע ממדף החלפים של ג'יפ רנגלר ואלפא רומיאו ג'וליה. ההספק עומד על 272 כ"ס והמומנט על 40.7 קג"מ - חיזוק משמעותי לעומת מנוע ה-2.4 ליטרים היוצא, שהפיק 177 כ"ס ו-23.6 קג"מ בלבד. הודות לתוספת הביצועים הניכרת, התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה בכמעט 3 שניות והיא מושגת בתוך 7.3 שניות בלבד. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 9.4 ק"מ לליטר על פי תקני המדידה האמריקאיים. תיבת ההילוכים, כמו בדגם היוצא, היא אוטומטית-פלנטרית עם 9 יחסי העברה. ההנעה היא כפולה כמובן.
ג'יפ צ'ירוקי יוצע בישראל בשתי גרסאות בלבד. גרסת הבסיס מכונה בשם "לונגיטיוד" והיא כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "7, מצלמת רוורס וקישוריות אפל קארפליי, תאורת לד, חישוקים קלים בקוטר "17, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות צד בקיפול חשמלי, תא מטען עם פתיחה חשמלית בהושטת רגל, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, בלם יד חשמלי, מראה מרכזית נגד סנוור ומושבים חשמליים.
גרסת ה"לימיטד" הבכירה מוסיפה גם ריפודי עור נאפה, מסך בגודל "8.4, גג שמש פנוראמי, חלונות כהים מאחור, חישוקי "18, חיישני חניה היקפיים ומערכת לחניה אוטומטית.
בתחום הבטיחות יציע הצ'ירוקי לראשונה מערכות בטיחות אקטיביות. גרסת הבסיס מקבלת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, בעוד הגרסה הבכירה מוספיה גם התראה על רכב בשטח מת במראות והתראת תנועה חוצה מאחור.
צפייה בתוכן בישראל: ג'יפ צ'ירוקי המעודכן
דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרימיום בקבוצת סמל"ת: "הצ'ירוקי החדש מושק עם הרבה שינויים מרעננים ועדכניים, מערכות בטיחות אקטיביות, מנוע עוצמתי יותר וכמובן עיצוב חדש עם גריל אייקוני בולט יותר מהדגם הקודם. אין לי ספק שהצ'ירוקי החדש יחזק את תנופת המכירות שאנו נמצאים בה יחד עם השקת הרנגלר החדש בתחילת השנה והרנגייד החדש שעתיד להגיע בעוד מספר שבועות ארצה".