ללנדרובר דיסקברי ספורט, מגיע הדגם המעודכן לישראל. מדובר באחד הרכבים הותיקים של היצרנית הבריטית-הודית, אשר נחשף כבר בשנת 2014. הדגם המחודש ישווק בישראל ללא גרסת הפלאג-אין הייבריד המסקרנת, ורק בגרסאות עם 7 מקומות ישיבה. המחיר מתחיל ב-389 אלף שקלים.
את השינויים בעיצוב החיצוני יהיה קשה לזהות: הדיסקברי ספורט זכה לעדכון קל בגריל הקדמי, תאורת לד עדכנית עם חותמת פנימית מעוצבת, פגושים שונים מבעבר וגם חישוקי הגלגלים עוצבו מחדש. בתא הנוסעים ההבדלים בולטים יותר, וכוללים דיפון חדש לדלתות, עיצוב שונה לגלגל ההגה, ידית הילוכים "רגילה" במקום הגלגלת הותיקה וגם מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ' עם קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו.
מתוך 7 יחידות הנעה שמוצעות בעולם, רק 3 הגיעו לישראל - כאשר גם הגרסה ההיברידית-נטענת לא תוצע אצלנו בשלב זה. גרסת הבסיס מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים, עם הספק של 200 כ"ס ומומנט של 32 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות, המהירות המירבית היא 206 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 12.6 ק"מ לליטר, על פי תקן NEDC הישן.
הגרסה הבאה בתור מצוידת במנוע בנפח דומה, אך עם הספק מירבי של 249 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ. כאן מתקצרת התאוצה הקלאסית ל-7.8 שניות בלבד ואילו המהירות המירבית מטפסת ל-224 קמ"ש.
בנוסף תוצע גם גרסת דיזל עם מנוע 2.0 ליטרים, בהספק מירבי של 180 כ"ס ועם מומנט מרשים של 43 קג"מ. התאוצה בגרסה זו אורכת 10.1 שניות וצריכת הדלק המוצהרת היא 17.5 ק"מ לליטר.
כל הגרסאות המשווקות בישראל יוצעו עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים ותיבת 9 הילוכים אוטומטית מתוצרת ZF.
הדיסקברי ספורט ישווק בשתי רמות גימור. גרסת ה-S הבסיסית תוצע עם מנוע הבנזין החלש, במפרט שכולל חישוקי "18, גג שמש פנוראמי, תאורת לד, מושבי עור עם כוונון חשמלי, מראות צד עם קיפול חשמלי, מראה מרכזית מבוססת מצלמה, דיפוני עור בפנים הרכב, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים בשורה השניה והשלישית, בקרת שיוט רגילה, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, בלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 80 קמ"ש, תיקון סטיה מנתיב ומערכת להתראת עייפות.
מנוע הבנזין החזק וכן מנוע הדיזל יוצעו ברמת גימור הנקראת S פלוס, ומוסיפה למפרט גם תא מטען עם פתיחה חשמלית, כניסה ללא מפתח, שמשות כהות, מערכת שמע מתוצרת מרידיאן עם 10 רמקולים וסאב וופר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית הפעילה גם במהירויות גבוהות ומערכת לניטור שטחים מתים במראות.
לדגמי לנדרובר בישראל -
לנדרובר
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות