כמו סגמנט הסופר מיני, גם סגמנט רכבי המנהלים נמצא בתקופה של התחדשות. בחודשים האחרונים הגיעו לישראל דגמים חדשים של פולקסווגן פאסאט, סובארו B4 וטויוטה קאמרי, וכעת מצטרפת אליהן
שעברה מתיחת פנים מקיפה. במסגרת העדכון קיבלה ה-508 עיצוב מחודש שמזכיר את הקווים של ה-308 המשפחתית, וכן עברה מספר שינויים אווירודינאמיים.
מבחינת המימדים החיצוניים, פיג'ו 508 רושמת גידול של כמעט 4 ס"מ לאורך ביחס לקודמתה, מה שהביא לתוספת של 18 ליטרים לתא המטען (515 בסך הכל). המנוע, 1,600 סמ"ק טורבו, הותאם לתקן יורו 6 החדש - והנתונים שלו מראים על שיפור ניכר. ההספק עלה מ-156 ל-165 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש קוצצה ב-3 עשיריות ל-8.9 שניות וצריכת הדלק הממוצעת השתפרה מ-14 ל-17.2 ק"מ לליטר. דרגת הזיהום ירדה מ-14 ל-10.
ברשימת האביזרים חלו גם כן מספר שינויים. כל הגרסאות קיבלו מסך מולטימדיה וחיבורי AUX ו-USB, ומערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה. גרסת ה-Access קיבלה לראשונה חישוקים קלים, ושתי הגרסאות הבכירות יוצעו מעתה עם תצוגה עילית של נתוני הנסיעה.
המחירים עלו בכל הגרסאות, למעט בפיג'ו 508 סטיישן. להלן פירוט המחירים:
פיג'ו 508 בגרסת Access תעלה 178,900 שקל (התייקרות של 4,410 שקל).
פיג'ו 508 בגרסת Active תעלה 189,900 שקל (התייקרות של 910 שקל).
פיג'ו 508 בגרסת Premium תעלה 209,900 שקל (התייקרות של 5,910 שקל).
פיג'ו 508 סטיישן בגרסת Active תעלה 197,900 שקל (הוזלה של 6,090 שקל).
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות