במקביל התייקר מחירו של הטראפיק ב-4,000 שקלים, והוא יעמוד מעתה על 252,000 שקלים לגרסה עם 5 מקומות ישיבה עו 254,000 שקלים לגרסה עם 9 מקומות ישיבה. מתיחת הפנים תגיע לגרסה המסחרית-סגורה רק בעוד מספר חודשים.
את הסגנון המסחרי-מיושן של סביבת הנהג בטראפיק היוצא מחליף כעת תא נוסעים מודרני למראה, עם דמיון מובהק לקו של דגמי רנו הפרטיים - בראשם קליאו וקפצ'ור. גלגל ההגה הוחלף וכעת המתגים נמצאים כולם בחזיתו ולא מאחוריו, לוח השעונים הוחלף גם הוא ובמרכזו מופיע כעת מחשב דרך עם מסך דיגיטלי בגודל 4.2 אינץ'.
גם פתחי המיזוג זכו למראה מעודכן ורבוע יותר, גימורי כרום נוספו, משענות היד הורחבו ותאי האחסון חולקו מחדש. אך בעוד היצרנית הציגה את הטראפיק עם מסך מולטימדיה מקורי צף, היבואנית בחרה להמשיך לשווק את הדגם עם מסך בהתקנה מקומית - אם כי גודלו צמח מ-7 ל-9 אינץ'. מפרטי האבזור כוללים כעת גם מערכת לבלימת חירום אוטונומית והתרעה על סטיה מנתיב, שיאפשרו לשווק את הדגם ללא מערכת התרעה מקומית.
למרות שמתיחת הפנים התרכזה בתא הנוסעים, חלו שינויים קלים גם במראה החיצוני של הטראפיק. מכסה המנוע הפך אופקי יותר והסבכה הפכה אנכית יותר, ליצירת מראה קשוח מבעבר; הסבכה עצמה זכתה לנראות חדשה, תאורת הלד הפכה צרה מבעבר וגם הפגוש הקדמי עודכן. מהצד ומאחור לא חלו שינויים. השינויים בעיצוב הובילו לצמיחה מפתיעה במימדים, עם תוספת של 8 ס"מ לאורך הכללי (508 ס"מ) והפחתה של 3.6 ס"מ לגובה (193.5 ס"מ).
הטראפיק ימשיך להימכר עם מנוע הטורבו-דיזל המוכר בנפח 2.0 ליטרים, שמציע הספק של 170 כ"ס ומומנט של 38.7 קג"מ. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמדים עם 6 יחסי העברה וההנעה היא קדמית. ברנו לא מפרסמים את זמני התאוצה, אך מצהירים על מהירות מירבית שטיפסה ב-10 קמ"ש ל-186 קמ"ש בסך הכל.
בנוסף, במסגרת מתיחת הפנים מיכל האוריאה גדל בכ-5 ליטרים ל-24.7 ליטרים, צריכת הדלק השתפרה מ-12.8 ל-13.5 ק"מ לליטר וכושר הגרירה צמח בכ-450 ק"ג ויעמוד על 2,150 ק"ג. יצוין כי רדיוס הסיבוב נפגע מהתוספת לאורך ועלה מ-5.92 ל-6.2 מטרים.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות