נדמה שמנכ"ל לקסוס שר לאונרד כהן כל בוקר במקלחת. First we take Manhattan, then we take Berlin. הציטוט מהשיר האגדי מסכם מצוין את אסטרטגיית השיווק של מותג היוקרה היפני. לאחר שסיימו לכבוש את השוק בארצות הברית, שולחת לקסוס עוד ועוד משושים לכיוון אירופה בכלל והיצרניות הגרמניות בפרט.
לקסוס CT200h. מתאבן לקראת ז'נבה / צילומים: יצרן
לאירופאים, כידוע, יש טעם שונה משל האמריקנים. ביבשת הקלאסית אוהבים הלקוחות את המכוניות שלהם קטנות יחסית, חסכוניות בדלק ובמזהמים, ובעלות התנהגות כביש טובה. מכוניות פרימיום קומפקטיות כגון אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 מככבות בכבישי מערב אירופה, ובלקסוס לא מתכוונים לפסוח על הנישה הזו. לאחר שהציגה בתערוכת פרנקפורט 2009 מכונית קונספט בשם לקסוס LF-Ch, מתכוננים ביצרנית לקראת הדבר האמיתי. המכונית המוגמרת תיקרא לקסוס CT ותושק בתערוכת ז'נבה הקרובה, במרץ 2010.
לקסוס LF-Ch. עד כמה תהיה המכונית החדשה נאמנה לקונספט?
הפרט המעניין ביותר לגבי המכונית הוא המנוע. או ליתר דיוק - שני המנועים. המכונית החדשה תחשף בתחילה במהדורה היברידית - לקסוס CT200h - שתפיק כ-200 כוחות סוס משילוב של מנוע בנזין ומנוע חשמלי. הכוח יועבר לגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה. את הבסיס למכונית תהווה, ככל הנראה, טויוטה אוריס.
לקסוס CT תגיע גם לישראל, בסמוך לחשיפתה הבין לאומית בז'נבה. מחירים טרם נקבעו.
לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס
פורסם לראשונה ב- 15.02.10
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות