גרסת ה-1.2 ל' הידנית של פיאט 500 תעלה מעתה 80 אלף שקל, וגרסת הקבריולה תימכר ב-100 אלף. אין הנחות על מנועי הטווין-אייר
מאת: נועם ריין
פורסם 09.01.13
סוף סוף, אחרי שעברו כמעט 4 שנים מיום השקתה, פיאט 500 מקבלת את המחיר הנכון. בכל העולם מתומחרת ה-500 בין פיאט פנדה לפיאט פונטו, ופונה אל הלקוחות שמעוניינים להוסיף סכום זעום לטובת שדרוג הפנדה למכונית מעוצבת יותר. רק בשוק הישראלי נמכרה פיאט 500 במחירים שגבוהים יותר משמעותית מאלה של הפונטו ומתקרבים לאלו של הבראבו המשפחתית, אך כעת מתקנת פיאט את העוול ומציבה את ה-500 על המחיר המתאים: 79,990 שקל לגרסה הידנית, 89,990 שקל לרובוטית ו-99,990 שקל לקבריולה שתהיה המכונית הפתוחה הזולה בישראל.
פיאט 500 קבריולה. כמעט פתוחה במחיר נמוך מתמיד / צילומים: יצרןלמרות שהמחירון עמד בשנים האחרונות על סכומים של 100 אלף שקל וצפונה, בפועל נמכרה פיאט 500 בהנחות משמעותיות באופן כמעט קבוע. רק לפני חודש וחצי הושק מבצע לגרסת ה"טורינו" שנמכרה ב-90 אלף שקל עם גיר ידני, ואם נעקוב אחרי היסטוריית המבצעים נוכל לגלות גם מחיר של 90 אלף לגרסת הטווין אייר (0.9 ליטר טורבו) במבצע של חודש מאי האחרון, סכום דומה לגרסת ה-1.2 הידנית בעיצוב "בי-קולור" במבצע של חודש מרץ ומחיר זהה גם בימי המכירות באוגוסט 2011. למעשה, המחירון החדש מביא את ה-500 למחיר זהה לזה של הפנדה החדשה בגרסת הטווין-אייר.
ניר בן שלמה, מנהל חטיבת הרכבים הפרטיים בסמל"ת ציין: "המגמה בשוק הרכבים בכניסתנו לשנת 2013 הינה עליית מחירים שנראית כמעט בכל המותגים. לאחר מו"מ ממושך עם היצרן האיטלקי קיבלנו סיוע להורדת מחירים אגרסיבית בדגמי פיאט 500 בסך של כ-20,000 ₪. השנה יצרנו לעצמנו יעד מכירתי של כ 800 רכבים במחיר המחירון החדש". מהלך הורדת המחירים יגובה בקמפיין פרסום בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ₪ בכל אמצעי המדיה.
לדגמי פיאט בישראל -
פיאט פורסם לראשונה ב- 09.01.13
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות