ג'יפ רנגייד לא רק חולק פלטפורמה עם ה-500X אלא גם מיוצר באותו המפעל באיטליה. כעת המפעל במלפי עובר הסבה לקראת ייצור הרנגייד PHEV בשנת 2020, בעוד גרסאות טרום ייצור מתוכננות כבר ל-2019. בקונצרן FCA (פיאט-קרייזלר) מציינים כי ההשקעה בגרסת הפלאג-אין הייבריד (שכוללת בנוסף גם את הכשרת המפעל והעובדים) עלתה כ-200 מיליון יורו.
קונצרן FCA מציין כי חלק מהתכנית האסטרטגית לשנים 2018-2022 הינו השקעה בתחום החשמל וחיזוק היתרונות של כל מותג בהתאם לשוק בו הוא מוביל. ג'יפ רנגייד פלאג-אין הייבריד הוא צעד נוסף במימוש התכנית, יחד עם קרייזלר פסיפיקה שמציעה גם היא גרסת PHEV ודודג' ראם (בגרסת 1500) שקיבל יחידת הנעה מיקרו-היברידית. קונצרן פיאט-קרייזלר מציין כי עד שנת 2022 יציע 12 מערכות הנעה מתקדמות כגון מיקרו-היברידי, היברידי, פלאג-אין הייבריד וחשמלי מלא, ולפיכך 30 דגמים שונים יציעו אחת או יותר מהנעות אלו.
מסמל"ת, יבואנית ג'יפ בישראל, נמסר כי גרסת הפלאג אין הייבריד של ג'יפ רנגייד צפויה להגיע לישראל בשנת 2020.
לדגמי ג'יפ בישראל – ג'יפ
פורסם לראשונה ב- 10.10.18
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות