דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ג'יפון חדש למיצובישי: אקליפס קרוס

Getting your Trinity Audio player ready...


למרות ההצלחה של האאוטלנדר, ולמרות שה-ASX הותיק עדיין נמכר ברחבי העולם, היה ברור שמיצובישי זקוקה לרכב פנאי קומפקטי חדש - כזה שיתמודד מול קיה ספורטז', פיג'ו 3008, טויוטה C-HR ויתר הג'יפונים הפופולאריים. בתערוכת ז'נבה שתיפתח בקרוב יחשף לעולם מיצובישי אקליפס קרוס - וכבר בשנה הנוכחית נזכה לראות אותו על כבישי ישראל.

מיצובישי אקליפס קרוס

מבחינה חיצונית, האקליפס קרוס מעוצב באופן שמזכיר מכונית קופה. גם הבחירה בשם הדגם לא מקרית - מיצובישי אקליפס היא מכונית ספורט קופה שזכתה להצלחה ניכרת בארה"ב, והאקליפס קרוס אמור לעורר את האסוציאציות בדיוק לכיוון הזה. בחזית ניכר דמיון רב למיצובישי אאוטלנדר, אך החלק האחורי של האקליפס קרוס מזכיר באופן ברור את טויוטה C-HR.
עם אורך של 440.5 ס"מ, מיצובישי אקליפס קרוס, מתמקם בדיוק בין סיאט אטקה וניסאן קשקאי, לבין פיג'ו 3008 ורנו קדג'אר. הרוחב של היפני עומד על 180.5 ס"מ, מהפחות רחבים בקבוצה, והגובה הוא 168.5 ס"מ - קצת יותר מהאאוטלנדר, וגבוה יותר ממרבית המתחרים הישירים. בסיס הגלגלים הוא 267 ס"מ, בדיוק כמו של האאוטלנדר - מה שעשוי להבטיח מרווח פנימי מצוין.

מיצובישי אקליפס קרוס

בתוך תא הנוסעים מציע מיצובישי אקליפס קרוס סביבת נהג שבחלקה מזכירה מאוד את זו של האאוטלנדר, אך בחלקה האחר מציגה מספר חידושים מעניינים - ובהם מסך מולטימדיה "צף" עם קישוריות של אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח מגע דמוי מחשב ניד בקונסולה המרכזית, תצוגה עילית של נתוני הנסיעה ועוד.

יחידות ההנעה של מיצובישי אקליפס קרוס כוללות מנוע טורבו-בנזין חדש לחלוטין, בנפח 1.5 ליטר, וכן מנוע 2.2 ליטר דיזל. בעוד המנוע הקטן ישודך לתיבת הילוכים רציפה (חדשה גם היא), מנוע הדיזל יוצמד לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. שתי הגרסאות יוצעו עם הנעה כפולה, ועדיין לא פורסם מידע על ביצועי המנועים, צריכת הדלק או אפשרות להנעה קדמית בחלק מהגרסאות.

מיצובישי אקליפס קרוס

מחברת "כלמוביל", יבואנית מיצובישי לישראל, נמסר כי מיצובישי אקליפס קרוס צפוי להגיע לישראל ברבעון האחרון של שנת 2017, ולהימכר כאן עם מנוע הטורבו-בנזין בלבד.


לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה