משפחתית הסדאן של מותג היוקרה הקוריאני תמשיך להתחרות בב.מ.וו סדרה 3 ובמרצדס C קלאס, הפעם עם ביצועים משופרים
מאת: נועם ריין
פורסם 23.05.23
בקצרה:
- ה-G70 מקבלת את יחידת ההנעה של ה-GV70
- ההספק זינק ל-304 כ"ס, נתוני התאוצה טרם פורסמו
- השיווק בישראל יפתח בשנה הבאה
למרות שעברו כבר קרוב ל-6 שנים מאז שהוצגה, בג'נסיס עדיין לא ממהרים להחליף את ה-G70 - ובמקום זאת מסתפקים בעדכון לדגם הקיים שכולל שינויים זניחים לתא הנוסעים לצד יחידת הנעה חדשה.
את מקומו של מנוע ה-2.0 ליטרים תופס מנוע בנפח 2.5 ליטרים, גם כן בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים, שמוכר מה-GV70. ההספק עומד על 304 כ"ס (59+) והמומנט מגיע ל-43 קג"מ (7+). כבעבר, תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 8 יחסי העברה, וישנה אופציה להנעה אחורית או כפולה.
נתוני הביצועים העדכניים של ג'נסיס G70 לא פורסמו, אך לאור העובדה שהדגם המוכר מאיץ ל-100 קמ"ש 6.1 שניות, ניתן בהחלט לצפות למספר אטרקטיבי עם הקידומת 5. לצידו של המנוע החדש תמשיך היצרנית להציע גם את מנוע ה-V6 בנפח 3.3 ליטרים (370 כ"ס).
מבחוץ השינויים כוללים עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים (18 או 19 אינץ') וכן שני צבעי מרכב חדשים. בתא הנוסעים ניתן להבחין בפאנל כפתורים שונה לבקרת האקלים, עם תצוגה דיגיטלית בדומה לדגמים הצעירים יותר של המותג. בנוסף כפתור ההנעה זז למיקום חדש, המראה המרכזית היא כעת ללא מסגרת וחיבורי ה-USB הם ב-Type-C.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות