בקצרה:
- פנאי חדש למיצובישי יוצג בחודש הבא
- עם עיצוב מודרני ומרווח גחון נדיב
- שיווק מקומי לא צפוי בעתיד הקרוב
תרבות הפנאי: מיצובישי חושפת תמונות ופרטים על רכב פנאי חדש, מניסויי נהיגה אחרונים לפני חשיפה רשמית שתתקיים בעוד כחודש בתערוכת הרכב של אינדונזיה. היצרנית לא חושפת את שמו של הדגם החדש, אבל מדובר ככל הנראה בגרסת ייצור סדרתי ל-XFC קונספט שהוצג לפני כשנה.
מיצובישי תשווק אותו רק במזרח אסיה, שוק בו היא זוכה לפופלאריות גבוהה, וללא כוונה להציע אותו גם באירופה או בצפון אמריקה. היעדר תקינה מערבית ימנע אפשרות לשווק אותו גם בישראל.
מה אנחנו יודעים: היצרנית היפנית ממעטת במידע, וחושפת בין היתר את נתון מרווח הגחון שיעמוד על 22.2 ס"מ, דומה לזה של סובארו קרוסטרק, אך בשונה ממנו ההנעה במיצובישי תהיה ככל הנראה רק לגלגלים הקדמיים. יכולת נסיעה בדרכים לא סלולות תושג על ידי אלקטרוניקה הודות לבורר נהיגה עם 4 מצבים (רגיל, רטוב, כורכר ובוץ) המתאים את בקרת היציבות והמשיכה לתוואי הנבחר.
העיצוב החיצוני צפוי לאמץ את הקו העדכני שהוצג באב הטיפוס לרבות יחידות תאורה מקוריות וסבכה גדולה. גם סביבת הנהג צפויה להיות דומה עם צמד מסכים צמודים האחד לשני המשמשים לוח מחוונים ומסך מגע, בעוד מערכת השמע האיכותית פותחה במיוחד עבורו על ידי ימאהה.
מה אנחנו חושבים: אחרי שנים ארוכות של שיממון ללא הצגת דגמים חדשים, נדמה שמיצובישי סוף כל סוף מתעוררת, עם קולט ו-ASX לאירופה, טרייטון חדש שיוצע בעתיד גם עם הנעה חשמלית, וכעת עם רכב פנאי קומפקטי שעושה הרבה רושם.
אבל ברמה המקומית, העובדה כי אף אחד מהם לא צפוי לנחות כאן תקשה על המותג היפני לשמור על רלוונטיות בשוק המקומי. שכן כבר כיום, למעט האאוטלנדר, היצע הדגמים שלו מוגבל ומיושן וזה לא צפוי להשתנות בקרוב.
פורסם לראשונה ב- 07.07.23
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות