בקצרה:
- קופרה אטקה יוצע גם בהספקים של 150 ו-190 כ"ס
- הבידול מסיאט יהיה בפרטי עיצוב
- הייצור יחל עוד השנה, השיווק בישראל "בבחינה"
אחרי שקופרה לאון קיבלה את היצע המנועים של האחות העממית מאולם התצוגה של סיאט, גם רכב הפנאי קופרה אטקה עובר תהליך דומה. אל יחידת ההנעה החזקה, עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק של 300 כ"ס, יצטרפו כעת שני מנועים צנועים יותר - האחד בנפח 1.5 ליטרים עם 150 כ"ס והנעה קדמית, והשני בנפח 2.0 ליטרים עם 190 כ"ס והנעה כפולה.
בקופרה לא מפרסמים את נתוני הביצועים, אך סביר להניח כי הם יהיו זהים לאלו של הדגמים המקבילים בסיאט - כלומר 9.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש בגרסת ה-150 כ"ס או 7 שניות בגרסת ה-190 כ"ס. זאת לעומת נתון של 4.9 שניות בגרסת ה-VZ החזקה. כל המנועים ישודכו לתיבה כפולת מצמדים (DSG) עם 7 יחסי העברה.
בדומה לגרסה החזקה, גם הגרסאות הצנועות יקבלו את פריטי העיצוב היחודיים של קופרה, עם סמל הנחושת בחזית, סבכה קדמית בגימור אלכסונים, חישוקים בגוון נחושת, בלמים עם קליפר במיתוג קופרה ודיפיוזר אחורי ספורטיבי, אך ללא ארבעת פתחי המפלט שישארו יחודיים לגרסה הבכירה.
בתא הנוסעים ניתן יהיה לפגוש במושבי באקט ספורטיביים עם תפרים בגוון נחושת ודיפונים דומים גם בדלתות, וכן בהגה עם סמל המותג, תחתית קטומה, צבעי נחושת וצמד כפתורים גדולים להנעת הרכב ולתפעול בורר מצבי הנהיגה. כפתור ההנעה של דגמי סיאט, שנמצא בסמוך לבורר ההילוכים, משמש גם כאן לניתוק בקרת היציבות.
פורסם לראשונה ב- 22.06.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות