סקודה סיטיגו החשמלית מצוידת במנוע עם הספק של 61 קילוואט, שהם קצת פחות מ-82 כ"ס. גם המומנט מרשים עם 21.4 קג"מ. המנוע הזה מספיק כדי להאיץ את המכונית הקטנה ל-100 קמ"ש בתוך 12.5 שניות, בדרך למהירות מרבית של 130 קמ"ש בלבד.
את הכוח למנוע החשמלי מספקת סוללה בנפח 36.8 קוט"ש, שאמורה להעניק טווח נסיעה של 265 ק"מ. לשם השוואה, לרנו זואי יש סוללה בנפח 41 קוט"ש עם טווח מוצהר של 300 ק"מ.
את הסוללה של הסיטיגו ניתן לטעון בתוך 12 שעות וחצי משקע ביתי רגיל, כמה שעות מהר יותר עם עמדת טעינה ביתית יעודית וגם אפשר לטעון 80% מהסוללה בתוך שעה בעמדת טעינה מהירה.
הסוללה של סקודה סיטיגו החשמלית ממוקמת ברצפת הרכב ותופסת שטח לא מבוטל ביחס לרכב הקטן. מידותיה הן 1.7 מטרים לאורך, 1.1 מטרים לרוחב ו-30 ס"מ לגובה - אך למרות זאת נפח תא המטען נותר כשהיה: 250 ליטרים. כדי להבדיל בינה ובין כל סקודה סיטיגו שגרתית, החליטו בסקודה לצבוע את הגריל הקדמי בצבע הרכב עצמו.
בהמשך הדרך סביר להניח שנפגוש גם גרסאות חשמליות לצמד האחיות של סקודה סיטיגו - הלא הן פולקסווגן אפ וסיאט מי.
מהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר כי טרם התקבלה החלטה בנוגע לשיווק של הסיטיגו החשמלית.
לדגמי סקודה בישראל - סקודה
פורסם לראשונה ב- 26.05.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות