, במחיר של 130,000 שקל. גרסה זו, שתומחרה אל מול המשפחתיות ה"קלאסיות", הביאה לירידת מחיר של רנו פלואנס דיזל בהתאם - וכעת מוסיפה סיאט להיצע גם גרסה ידנית במחיר זול יותר: 121,900 שקל.
הגרסה הידנית של סיאט טולדו דיזל נעזרת באותו מנוע, 1.6 ליטר עם 90 כ"ס בסך הכל. התאוצה ל-100 קמ"ש זהה לזו של גרסת ה-DSG, ועומדת על 12 שניות. צריכת הדלק עדיפה במעט בגרסה הידנית, והיא עומדת על 27 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ו-22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת - שיפור של כחצי ק"מ לליטר. גם במקרה של התיבה הידנית, קבוצת הזיהום היא 14.
גם גרסת הדיזל הידנית, כמו יתר הגרסאות של סיאט טולדו, משווקת ברמת הגימור Style הכוללת בין היתר 4 חלונות חשמל, 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וחיבור AUX, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקים קלים ומחשב דרך.
להשוואת נתונים מלאה: סיאט טולדו דיזל - ידני מול DSGלדגמי סיאט בישראל -
סיאט פורסם לראשונה ב- 16.07.14
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות