מבחינה עיצובית השינויים אינם דרמטיים: פנסי החזית קיבלו עיצוב פנימי חדש עם חתימה בדמות האות Y, בדומה לדגמי הסנדרו החדשים; הסבכה הקדמית זכתה לגימור תלת מימדי בעיצוב מעט שונה מבעבר, פנסי האיתות מבוססים כעת על נוריות לד, מאחור ישנו ספוילר חדש, חותמת לד חדשה ביחידות התאורה וגם חישוקי הגלגלים (16 או 17 אינץ') זכו לעיצוב חדש עם אוורודינאמיקה משופרת. סמל דאצ'יה החדש שנחשף לאחרונה עדיין לא מתנוסס על הדאסטר המעודכן.
בתוך תא הנוסעים השינוי המרכזי כולל מערכת מולטימדיה חדשה בגודל 8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ריפוד חדש למושבים וקונסולה מרכזית עם משענת יד נשלפת ותא אחסון נסגר. בדאצ'יה מציינים כי משענות הראש הפכו צרות יותר לטובת שיפור הראות לאחור.
בנוסף, כל גרסאות הדאסטר בעלות ההנעה הקדמית זוכות לצמיגים חדשים עם שיפור של 10% בהתנגדות לגלגול, בעוד גרסאות ההנעה הכפולה יהנו מצמיגים עם אחיזה משופרת שיאפשרו לוותר על צמיגי חורף יעודיים (במדינות בהן הדבר נדרש).
היצע המנועים כולל מנוע טורבו-דיזל אחד בהספק של 115 כ"ס, לצד שלושה מנועי טורבו-בנזין בהספקים של 90, 130 או 150 כ"ס. גרסת הבנזין הבכירה זוכה בפעם הראשונה לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, לאחר שבעבר שווקה תיבה דומה בחלק מגרסאות הדיזל. גרסת הדיזל היא היחידה שתציע הנעה כפולה, בשילוב לתיבה ידנית.
רשימת האבזור הסטנדרטי מצומצמת וכוללת בין היתר מחשב דרך, חיישן תאורה ובקרת שיוט. גרסאות מאובזרות יותר יציעו גם בקרת אקלים, חימום למושבים, כרטיס חכם להנעה ללא מפתח ומערכת לניטור שטחים מתים במראות הצד. מערכות בטיחות אקטיביות, שמוצעות כבר בדגמי הסנדרו הזולים יותר, לא יוצעו גם בדאסטר המחודש.
פורסם לראשונה ב- 23.06.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות