דאצ'יה מרחיבה את היצע הדגמים, ומשיקה בישראל את הרכב האחרון בהיצע שעדיין לא נחת כאן. מדובר בדאצ'יה לוגאן MCV סטפווי, גרסת פנאי מוגבהת של משפחתית הסטיישן לוגאן MCV. הדגם החדש יוצע בישראל בגרסה אחת, עם מנוע טורבו-בנזין וגיר רובוטי, במחיר של 82,990 שקל.
אורכה של דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי עומד על 452.8 ס"מ, תוספת של 3.4 ס"מ ביחס ל-MCV הרגילה. הרוחב צמח ב-3 ס"מ והוא עומד על 176.2 ס"מ, ואילו הגובה הגללי (ללא מסילות הגגון) עומד על 155 ס"מ, תוספת של כ-3 ס"מ. פסי הגגון מוסיפים עוד 4 ס"מ.
בסיס הגלגלים כמובן לא השתנה, והוא עומד על 263.4 ס"מ. מרווח הגחון עומד על 17.4 ס"מ, לא נתון מרשים במיוחד לעומת ה-20.7 ס"מ של הסנדרו סטפווי, עליה מבוססת הלוגאן. נפח תא המטען של הדגם החדש עומד על 573 ליטרים או 1,518 ליטרים כאשר המושבים מקופלים.
על מנת לחדד את ההבדלים בין גרסת הסטפווי לבית ה-MCV הרגילה, קיבלה גרסת השטח פריטי עיצוב כמו אותם פסי גגון, גריל ופגושים קדמיים במראה קשוח יותר, מגני סף מפלסטיק שחור וחישוקי "16 בעיצוב שונה.
מנוע ותיבת הילוכים
דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי תשווק בשלב זה בגרסת הנעה אחת. המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח 900 סמ"ק עם הספק של 90 כ"ס ומומנט של 15.3 קג"מ. תיבת ההילוכים היא רובוטית עם מצמד יחיד ו-5 הילוכים.
על פי נתוני היצרן, התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 11.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 19.6 ק"מ לליטר. גרסאות הדיזל, שמוצעות בלוגאן MCV הרגילה, לא הגיעו ארצה עם גרסת הפנאי.
אבזור
המפרט של דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי בסיסי למדי, וכולל מזגן רגיל, 4 חלונות חשמל, חיישני חניה, מערכת עצור וסע לדימום מנוע בעמידה, בקרת שיוט ו-4 כריות אוויר. מערכות בטיחות אקטיביות, כרגיל אצל דאצ'יה, לא כלולות במפרט - ובמקומן מוצעת מערכת MOVON בהתקנה מקומית.
לדגמי דאצ'יה בישראל - דאצ'יה
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות