דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דגמי קיה בקבוצה 4

Getting your Trinity Audio player ready...

קיה עוברת מהפך – מיצרנית של מכוניות זולות ובאיכות נחותה היא מנסה למצב את עצמה כמתחרה שווה למיטב שיש לאירופה להציע ולאחר ההצלחה שנחלה קיה סיד באירופה הקוריאנים חשבו שהגיע הזמן לעדכן את קיה מג'נטיס. ללקוח הישראלי זה אומר שהחלה הסתערות מחודשת מצד קיה על קבוצת שווי שימוש 4.

קיה NEW מג'נטיס

קיה מג'נטיס זוכה למתיחת פנים משמעותית שבראש ובראשונה כוללת תוספת קטנה לשם – מהיום היא תיקרא NEW מג'נטיס [לחוות דעת על הרכב החדש - קיה NEW מג'נטיס].

העיצוב החיצוני זכה גם הוא לעדכון שהופך את המג'נטיס החדשה לבעלת מראה יותר דינאמי אך לא מוחצן. השינויים כוללים יחידות תאורה חדשות מלפנים בהשראת קיה פורטה, פגושים חדשים ויחידות התאורה מאחור עודכנו.

בתא הנוסעים השינויים פחות משמעותיים וכוללים בעיקר שיפור באיכות החומרים יחד עם עדכוני עיצוב קלים.

קיה NEW מג'נטיס מוצעת עם שתי יחידות כח, שתיהן לוגמות בנזין: הראשונה בעלת מנוע בנפח 2.0 ליטר המפיק 164 כ"ס (4 ציל') ומצורף לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. יחידת הכח השנייה פחות שגרתית – V6 בנפח 2.7 ליטר בעל 193 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 יחסי העברה.

קיה NEW מג'נטיס. תהפוך לשחקנית מרכזית בשוק הרכב הישראלי?

האבזור בגרסת המנוע הקטן נדיב וכולל בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית הנשלטת מגלגל ההגה, חלון שמש בגג, חישוקים קלים יחד עם 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות במחיר של 140,000 שקל.

המנוע הגדול מגיע עם כל המוזכר למעלה ומוסיף בקרת שיוט. גרסה זו תעלה ללקוח הישראלי 147,000 שקל.

ועוד בקבוצה 4

חידוש נוסף בקבוצה 4 הוא קיה ספורטז' [לחוות דעת על הרכב החדש - קיה ספורטז'], רכב השטח הרך של היצרנית. עם הפסקת שיווק גרסת ה"בלו" זכה קיה ספורטז' להוזלה במחיר וזה עומד על 147,000 שקל לרמת גימור LX הכוללת חישוקים קלים, פנסי ערפל, 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית.

לדגמי קיה בישראל - קיה

פורסם לראשונה ב- 28.01.09

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה