יחידת ההנעה של הונדה CR-V החדש מבוססת על מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים, עם הספק של 193 כ"ס ומומנט של 24.7 קג"מ. ביחס למנוע ה-2.0 ליטרים האטמוספרי של הדור היוצא, מדובר בתוספת של 38 כ"ס ו-5.2 קג"מ. המנוע, שישודך לתיבת הילוכים רציפה, יאיץ את ה-CR-V ל-100 קמ"ש בתוך 10 שניות - שיפור של 2.3 שניות בהשוואה לנתוני הדור היוצא. ההנעה תהיה לכל ארבעת הגלגלים.
הגרסה ההיברידית לא תימכר בישראל, שכן לאור עדכון המס הירוק לפני כחודשיים היא איננה זכאית להטבת המס המרבית של כלי רכב היברידיים. עם זאת, יתכן והיא תצטרף בעתיד להיצע הגרסאות של הרכב.
היבואנית "מאיר" תציע בשלב הראשון 215 מכוניות במכירה מוקדמת, אך בתוך כשבועיים צפוי הדגם להתחיל להימכר באופן רשמי לקהל הרחב - ואז גם יפורסמו המפרטים והמחירים המלאים של הדגם.
לצפייה בכל דגמי הונדה בישראל
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות