לאחר שהוצגה בתערוכת ז'נבה, הגיעה לישראל הגרסה מתוחת הפנים של הונדה אינסייט. רשימת האבזור התרחבה, וגם המחיר עלה
מאת: נועם ריין
פורסם 01.04.12
בשנים שחלפו מאז הגיעה הונדה אינסייט לישראל, היא זכתה להצלחה בעיקר בציי הרכב. אלו נהנו מצריכת דלק נמוכה ומהטבת המס שמקבל רכב היברידי, שכוללת הנחה של כ-530 שקל בחודש בשווי השימוש – מה שלמעשה מקזז את מחיר הרכישה הגבוה ומפחית את שווי השימוש לסכום נמוך יותר משל משפחתית רגילה. הלקוחות הפרטיים רכשו אף הם את המכונית, אך עבורם הייתה האינסייט בעיקר פתרון למחירי הדלק, שכן המכונית הציגה תא נוסעים פשוט וזול יותר משל מרבית המשפחתיות ולא עמדה בשורה אחת עם האיכות הכוללת של המכוניות המובילות בשוק.
הונדה אינסייט המחודשת. שינויים חיצוניים קלים / צילומים: יצרן
מתיחת הפנים שעברה הונדה אינסייט אמורה לשפר את המצב. האינסייט המחודשת זכתה לעיצוב חיצוני מחודש ולגימור משודרג בתא הנוסעים, יחד עם הרחבה של רשימת האבזור שכוללת כעת בקרת שיוט, חיבורי USB וציפויי עור לגלגל ההגה ולידית ההילוכים. לצד חידושים אלו מציגה האינסייט גם שיפור במבנה האווירודינאמי של הרכב ובתוכנת ניהול המנוע, אשר משפרים את צריכת הדלק לכדי 24.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (לעומת 21.8 בדגם היוצא). מחירה של הונדה אינסייט עלה ב-2,000 שקלים, וכעת הוא עומד על 134,900 שקל. השיווק של הדגם המחודש נפתח בימים אלו.
לדגמי הונדה בישראל - הונדה
פורסם לראשונה ב- 01.04.12
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות