דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה סיוויק החדשה: עכשיו גם האצ'בק

Getting your Trinity Audio player ready...

כמעט חודשיים חלפו מאז חשפה הונדה את הדור ה-11 של הונדה סיוויק סדאן, וכעת היא מציגה גם את גרסת ההאצ'בק. מהיבואנית מאיר נמסר כי בשלב זה לא ידוע מועד ההגעה של הונדה סיוויק האצ'בק לישראל.

הונדה סיוויק האצבק

עיצוב ומידות

העיצוב של הסיוויק האצ'בק החדשה שומר על מאפיינים זהים לגרסת הסדאן בחזית הרכב, שהפכה מעט עגלגלה יותר לעומת הדור היוצא. פנים הרכב נותר זהה עם עיצוב נקי יחסית ונגיעות רטרו מדגמי עבר של הונדה. השינוי הבולט נמצא כמובן מאחור – יחידות התאורה המחוברות נותרו גם בדור החדש, כאשר הפנסים צרים יותר והקו המחבר ירד אל מתחת לקו השמשה (לעומת הפיצול בדור היוצא). הפגוש האחורי כבר אינו אגרסיבי כבדור היוצא, כאשר פתחי האוורור המדומים הוסרו ויציאות המפלט הוסטו לצדדים.

לעומת הדור היוצא, הונדה סיוויק החדשה מציגה צמיחה במרבית המדדים ובהונדה מבטיחים שיפור במרווח הפנים. אורכה עומד על 454.9 ס"מ (ארוכה ב-3.1 ס"מ), רוחבה עומד על 180.1 ס"מ  (רחבה ב-0.2 ס"מ), גובהה עומד על 141.5 ס"מ (נמוכה ב-1.9 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 273.5 ס"מ (ארוך ב-3.8 ס"מ). לעומת גרסת הסדאן החדשה, ההאצ'בק קצרה ב-12.5 ס"מ.

הונדה סיוויק האצבק

יחידות הנעה

יחידות ההנעה של הסיוויק האצ'בק זהות לאלו של הסדאן ולשתיהן מנוע בנזין, הנעה קדמית ותיבה רציפה או ידנית עם 6 הילוכים. יחידת ההנעה הראשונה בנפח 2.0 ליטרים ובהספק של 158 כ"ס והשנייה בעלת מגדש טורבו בנפח 1.5 ליטרים ובהספק של 180 כ"ס.

בהונדה מציינים כי השלדה הוקשחה ב-19% ובדומה לסדאן גם כאן מערך המתלים וההיגוי עודכן לטובת התנהגות כביש משופרת לצד שיפור בבידוד הרעשים.

הונדה סיוויק האצבק

אבזור ובטיחות

אבזור הנוחות והבטיחות של הונדה סיוויק האצ'בק זהה לחלוטין לקיים בגרסת הסדאן. כך למשל נפגוש בלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ' לצד מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ', כמו כן ישנו גם לוח מחוונים סטנדרטי עם מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', כאשר לשניהם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (קישוריות אלחוטיות במסך במסך הגדול). כמו כן תוצע מערכת שמע משודרגת מביתBose  עם 12 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי, תאורת לד מלאה וחישוקים קלים בקוטר 16 עד 18 אינץ'.

הונדה סיוויק האצבק

מערך הבטיחות Honda Sensing כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תקיון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית זחילה בפקקים, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור, בלימת חירום אוטונומית לאחור במהירות חניה ו-10 כריות אוויר.

פורסם לראשונה ב- 24.06.21

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה