קשה לומר שסקודה סיטיגו וסיאט מי זכו להצלחה יוצאת דופן בישראל, אבל כעת קצב המכירות הנמוך צפוי להיעצר לחלוטין. לאחר מכירות נמוכות במיוחד בתקופה האחרונה, היבואנית צ'מפיון מוטורס הפסיקה את שיווק הדגמים באופן מעשי. במקרה של סקודה סיטיגו הפסקת השיווק מגיעה לקראת עצירת הייצור כולו. מתחילת השנה הנוכחית אמנם נמכרו 32,900 יחידות מדגם הסיטיגו ברחבי העולם, אך בקרוב פס הייצור יסגר. בשנה הבאה צפוי לצאת דור חדש לסיטיגו עם הנעה חשמלית, שיגיע בהמשך גם לישראל.
את סיאט מי עדיין ניתן לרכוש בישראל בשלב זה: מכוניות בודדות עדיין נותרו במלאי, אך לאחר מכירתן לא יגיע משלוח נוסף. לקוחות שיבקשו לרכוש את הדגם יוכלו לעשות זאת בהזמנה מיוחדת. המכונית השלישית שזהה לסיטיגו ולסיאט מי היא פולקסווגן אפ, שהפסיקה להימכר בישראל כבר ב-2016.
מאז תחילת השנה הנוכחית נמסרו בישראל 139 יחידות של סקודה סיטיגו ו-18 יחידות של סיאט מי. לשם השוואה, קיה פיקנטו המתחרה מכרה באותה תקופה למעלה מ-7,400 יחידות ויונדאי i10 מכרה כ-6,700 יחידות. בשנה שעברה נמכרו בישראל 377 יחידות של סקודה סיטיגו ו-57 יחידות של סיאט מי, מספרים שעשויים להסביר את עצירת השיווק.
מצ'מפיון מוטורס נמסר בתגובה: "בשלב זה סקודה סיטיגו לא משווק עוד בישראל. בעתיד צפוי להיות מושק דגם חשמלי. דגם סיאט מי ממשיך להיות משווק בישראל".
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות