דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

החל שיווק טויוטה אוריס סטיישן באירופה

Getting your Trinity Audio player ready...



כאשר הושק הדור הראשון של טויוטה אוריס, מטרתה של חברת האם, טויוטה, הייתה ליצור בידול ברור בין הקורולה, שפונה לשוק האמריקאי ולשווקים מתפתחים, לבין האוריס שפונה לשוק האירופאי האנין שמעדיף בדרך כלל מכוניות הצ'בק וסטיישן. הדור השני של האוריס הושק בתחילת 2013 וכדי למלא את דרישות השוק האירופאי הציגה טויוטה גרסת סטיישן שימושית למשפחתית היפנית שבאירופה נקראת "טורינג ספורט'ס" (Touring Sports). בסיס הגלגלים של הסטיישן זהה לגרסת ההצ'בק ועומד על 260 ס"מ. האורך הכולל צמח ב-28.5 ס"מ והוא עומד על 456 ס"מ. כל התוספת דרך אגב הוקדשה להגדלת נפח תא המטען, כפועל יוצא האוריס מציעה את אחד מתאי המטען הגדולים ביותר בקטגוריה עם נפח הטענה של 530 ליטר.


כבל מאריך. טויוטה אוריס סטיישן, גם בגרסת היברידית.

רשימת המנועים שתניע את הסטיישן דומה לרשימת המנועים שמניעים את גרסת ההצ'בק. בחזית, לפחות מבחינה תדמיתי, תתיצב הגרסה ההיברידית עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ומנוע חשמלי (136 כוחות סוס במשולב). צריכת הדלק של מנוע זה טרם נמסרה. רשימת המנועים שאינם נעזרים בחשמל ארוכה יחסית. מנוע ראשון הוא מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר (99 כוחות סוס) המוכר מהיאריס הקטנה. מנוע בנזין נוסף הוא מנוע בנפח 1.6 ליטר (132 כ"ס). באגף הדיזלים (שחשוב מאוד לאירופה) מופעים שני מנועים, הראשון בנפח 1.4 ליטר (90 כ"ס) ו-2.0 ליטר (124 כ"ס). לישראל יגיעו, ככל הנראה, רק המנוע ההיברידי ומנוע הבנזין הגדול מכיוון שהם היחידים המשודכים לתיבה אוטומטית.

טרם נמסר האם האוריס סטיישן תגיע לישראל, אך לאור הביקוש הגובר בקטגוריית הסטיישנים אל תהיו מופתעים אם היא תעשה עלייה בקרוב.

לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
 

פורסם לראשונה ב- 01.07.13

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. תבדקו שהרכב מושלם ובלי ריקולים 
    צדוק, 01-07-2013

    וזאת לפני שאתם מביאים אותו לארץ.
    אני אישית כבר לא עמדתי בזה.
    כל חודש קבלתי על פריוס וקורולה ריקולים.
    בסוף נפטרתי מזה

    סגור תגובה

  • 2. ל-1 מה אתה אומר? כל חודש ריקול? 
    אא, 02-07-2013

    וואללה איזו עירנות צרחנית.
    והכי חשוב [אם אתה לא טוקבקיסט של המתחרים] שתבין, שאצל טויוטה הריקולים הם יתרון. טויוטה עושים ריקול גם על מה שאחרים לא עושים ועוד טוענים [האחרים] שלא מדובר על בעיות בטיחות.
    אתה בטח זוכר שהריקול הגדול לפני שנתיים-שלוש בארה"ב. שבו ממשלת ארה"ב קנסה את טויוטה, נגמר בקול ענות חלושה והאמריקאים נאלצו להודות שלא הייתה בעיה בטיחותית אלה נהגים שלחצו על הגז במקום על הברקס.
    ואתה בטח זוכר ש-VW למשל, לא עשו ריקול על בעיות הגיר DSG למרות שכן מדובר בבטיחות [למשל אם הגיר מתקלקל כשאתה במסלול עקיפה [השני או השלישי] ועכשיו צריך לעבור ימינה לשוליים. אז בשקט בשקט, בלי ריקול, VW העלו את האחריות לגיר ל-5 שנים, אבל לא פתרו את הבעיה הבטיחותית

    סגור תגובה

  • 3. תגובה ל 2 
    צדוק, 03-07-2013

    טויוטה הנה יצרנית הריקולים מספר 1 בעולם. וזאת עובדה.
    היום ריקול ומחר ריקול.אין חברה בעולם שיש לה כל כך הרה ריקולים כמו טויוטה.
    הרכבים אינם מושלמים.
    איקיו טויודה בכה בשידור שאותה משפחה אומללה נהרגה. והודה בכך..
    אני קבלתי ריקולים על הפריוס והקורולה שלי מידי חודש. לא קניתי רכבים בשביל לבלות במוסכים.
    אז תעשה לי טובה...
    חלאס עם החארטות

    סגור תגובה

  • 4. תגובה ל-3 אתה צודק 
    אביבה, 04-07-2013

    באמת לטויוטה יש הכי הרבה ריקולים וזאת גדולתה של טויוטה.... כן החחרה הכי אמינה בעולם
    טויוטה עושה ריקול רק כגי לוודה שהכל תקין ושאין
    בעיות. אין עוד חברה עם אחריות ואמינות כזאת בעולם ובגלל זה היא גם החברה מס' 1 בארה"ב
    ובאירופה.
    עם ההצלחה אי אפשר להתווכח.

    סגור תגובה

  • 5. תגובה ל 4 
    צדוק, 04-07-2013

    תמיד ההגנה הכי טובה זאת ההתקפה.
    מכיר את המשפטים של לעשות לימונדה מהלימון החמוץ
    עזבי אביבה,זה פשוט רכב שפעם פעם הוא היה מוצלח. החברה הזאת מייצרת אותו בכל כך הרבה ארצות ועם כל כך הרה מפעלים ובקרות איכות. שפשוט זה נגמר כבר.היא לא יכולה להשתלט.
    לעולם טויוטה לא תייצר רכבים כפי שהיא ייצרה בשנות ה70 וה 80.
    נגמר לה הסוס.לדעתי זה הרכב עם הכי הרבה תקלות וריקולים. וריקולים ביטחותיים חמורים מאוד. אז להפוך זאת ליתרון... הלכת רחוק מידי.
    זה סתם מותג שמייצר כסף בדיוק כמו שבושם עושה. אבל בושם לא הורג! טויוטה הורגת אנשים ואנחנו יודעים זאת.

    סגור תגובה

  • 6. תגובה ל 4 
    צדוק, 07-07-2013

    איך מנסים להפוך משהו רע למשהן טוב.
    לא מזמן הייתי בגרמניה ובאיטליה
    צר לי לאכזב אותך לא ראיתי יותר מידי טויוטות שם. אלו סיפורים שמספרים אנשי מכירות. טויוטה מוכרת הרבה בשוק של העולם השלישי.
    שלצערי גם ישראל בעזרתו של חורש גם שם.
    ים של ריקולי,יש רכבים הרבה יותר טובים. אפילו הקוריאניות עברו אותה. ואין לה ריקולים כמו בטויוטה. ריקול לידעתך זה באג ביצור,בעברית כשל!!!

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה