לאופל אסטרה GSe מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים הפועל בשילוב מנוע חשמלי, ויחד מספקים השניים 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים ומשודכים לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. יחידה הנעה זו קיימת בדגמים אחרים של הקונצרן כגון פיג'ו 3008 ו-508, אופל גרנדלנד ו-DS 7.
באופל לא פרטו אודות זמני ההאצה או טווח הנסיעה, אך ניתן להניח שיהיו הם קרובים לאלו של פיג'ו 308 המקבילה, עם האצה ל-100 קמ"ש שאורכת כ-7.5 שניות וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ, באמצעות סוללת 12.4 קוט"ש.
גרסה חזקה יותר של יחידת הנעה זו מספקת גם 300 כ"ס ב-3008 GT וב-DS 7, ואף 360 כ"ס בפיג'ו 508 Sport Engineered ובהמשך גם ב-DS 9 ובגרסת הביצועים של ה-DS 7 המחודשת.
כדי לייחד את האסטרה GSe מבחינה ספורטיבית, דאגו באופל לצייד אותה בבולמי Koni, הנמכה של 10 מ"מ וכיול מתלים, הגה ובקרת אחיזה ספורטיביים יותר. ל-GSe חישוקי "18 בעיצוב ספורטיבי המזכירים את אלו שהוצגו ברכב הקונספט – מנטה GSe. פרט לכך השינויים בעיצוב זניחים וכוללים פגוש בעל סבכה תחתונה מורחבת במעט וגימור שחור המגיע עד לבתי פנסי הערפל, דיפיוזר אחורי ספורטיבי אך עדיין צנוע ואילו מבפנים העיצוב דומה לזה של גרסת ה-GS Line המשווקת בישראל.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות