תערוכת הרכב הבין-לאומית בניו-יורק מתקיימת כבר משנת 1900. התערוכה תיפתח לציבור הרחב ב-30 במרץ ותימשך 10 ימים. כמקובל, הימים שלפני הפתיחה הרשמית מיועדים למסיבות העיתונאים. בניגוד לשנים עברו, לתערוכה השנה יש לא מעט מה להציע גם לשוק המקומי.
טויוטה חשפה בתערוכה את הדור החמישי של הראב 4, רכב הפנאי הקומפקטי שלה. מדובר באחד הדגמים הכי חשובים לשוק הישראלי מבין אלו שהוצגו בניו יורק. הראב 4 החדש יצוייד ביחידת הנעה היברידית חדשה ויקבל את הדור החדש של מערכות הבטיחות של היצרן. מהיבואנית נמסר כי הראב 4 החדש יגיע לישראל במהלך 2019.
סובארו פורסטר - דור חדש, עיצוב דומה
דור חדש לסובארו פורסטר נחשף בתערוכה. זהו הדור החמישי לרכב הפנאי-שטח שהוצג לראשונה בשנת 1997. הפורסטר החדש מציג צמיחה במידות, מנוע מעודכן בנפח 2.5 ליטר המספק 182 כ"ס ושלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל תוכנה לזיהוי פנים המאתרת מצבי עייפות והסחת דעת.
לכתבה המלאה >>>

יונדאי טוסון: מתיחת פנים ומערכות בטיחות
יונדאי הציגה מתיחת פנים של אמצע החיים לטוסון בדור השלישי שלו. בתפריט: עיצוב חיצוני מעודכן כמו גם עיצוב פנימי, המיישר קו עם שאר דגמי היצרן ועם הסנטה פה החדש שהוצג בחודש שעבר. בנוסף, הצטרפו מערכות בטיחות מתקדמות להיצע הקיים ומנוע ה-2.0 ליטר קיבל עדכון.
לכתבה המלאה >>>

הונדה אינסייט חוזרת
הדור השני של האינסייט הוצג גם הוא בתערוכה, ויחזיר את הונדה - באיחור של כמה שנים - לתחרות מול המשפחתיות ההיברידיות של טויוטה ויונדאי. העיצוב כעת קל יותר לעיכול לעומת הדור הקודם ותואם את קו הדגמים הנוכחי של הונדה. הונדה מציינים כי לאינסייט החדשה מנוע המספק 151 כ"ס והיא מסוגלת להגיע לצריכת דלק של עד 23.3 ק"מ לליטר בתנאים עירוניים. האינסייט החדשה תצויד גם במערכות בטיחות מתקדמות כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות זחילה בפקקים.

מאזדה CX3: הג'יפון התעדכן
מאזדה הציגה בתערוכה מתיחת פנים לג'יפון הקטן שלה, CX-3. מתיחת הפנים נגעה בעיצוב חיצוני חדש לגריל וקווים זורמים בצידי הרכב, הפנסים האחוריים קיבלו מאפיין עיצוב עגול בחלקם הפנימי, נוספו חישוקי 18 אינץ' חדשים, והקונסולה המרכזית ומשענת היד עוצבו מחדש עם תוספת בלם יד חשמלי ואפשרות Auto-Hold. המושבים הקדמיים עוצבו גם הם מחדש, הם רחבים יותר ובעלי ספוג מבודד זעזועים, ואילו המושב האחורי קיבל תוספת של משענת יד בין המושבים עם מחזיקי כוסות. מדלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, נמסר כי ה-CX-3 יגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית.

קאדילק: ג'יפון חדש ופאר ספורטיבי
החידוש המעניין מבית קאדילק הוא רכב פנאי קומפקטי חדש, ראשון בהיסטוריית המותג. ה-XT4 עושה שימוש במנוע בנפח 2.0 ליטר חדש בעל יכולת ניתוק צילינדרים לטובת חיסכון בדלק. מהיבואנית נמסר כי ה-XT4 ישווק בישראל בתחילת 2019.
לכתבה המלאה >>>

בנוסף הציגה הציגה קאדילק גם גרסת ביצועים ל-CT6 הגדולה. ה-CT6 V-Sport מצויידת במנוע V8 בנפח 4.2 ליטר המספק 550 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת 10 הילוכים. האבזור עשיר כולל אפילו מערך מצלמות אבטחה 360 מעלות. מהיבואנית נמסר כי השיווק של ה-CT6 V-Sport בישראל בהחלט עומד על הפרק.
לכתבה המלאה >>>

אודי RS5 ספורטבק: ספורט לכל המשפחה
תמיד רציתם RS5, אבל לא היה לכם מקום לילדים? עבורכם אודי הציגה בתערוכה את ה-RS5 ספורטבק, גרסת חמש הדלתות ל-RS5 קופה המרשימה שהוצגה כבר בסוף השנה שעברה. גרסת הספורטבק תעשה שימוש באותה יחידת הנעה; מדובר במנוע V6 בנפח 2.9 ליטר המספק 450 כ"ס ומומנט של 61.2 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים, ההנעה כפולה, וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.9 שניות בלבד. המכירה בעולם תחל במחצית השניה של השנה.

ניסאן אלטימה: מכונית מנהלים לאמריקאים
ניסאן חשפה את הדור השישי של האלטימה, רכב המנהלים האמריקאי שמשווק גם בישראל. בנוסף לעיצוב החיצוני והפנימי החדשים, האלטימה החדשה תציע הנעה כפולה ואת מערכת הבטיחות ProPilot המסייעת לנהיגה בדרך מהירה תוך שהיא שומרת על נתיב הנסיעה, מאיצה ובולמת בהתאם. את מנוע ה-V6 בנפח 3.5 ליטר יחליף מנוע 2.5 ליטר בעל ביצועים דומים.
לכתבה המלאה >>>

קיה: חידושים באופטימה ובקרניבל
קיה הציגה מתיחת פנים קלה לאופטימה, שכוללת עיצוב חדש לתאורת היום, חישוקים קלים בעיצוב חדש, גריל בגימור אפור מט וצבע חיצוני חדש העונה לשם אדום "תשוקה". בהתאם לרמות הגימור יוצעו פנסי לד אחוריים ומנוע טורבו חדש המספק 178 כ"ס ומשודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים. כמו בדגם שמשווק כיום, גם האופטימה המחודשת תצויד במגוון מערכות בטיחות מתקדמות.

בנוסף לאופטימה, קיה גם הציגה מתיחה קלה לסדונה, שמוכרת אצלנו בשם קיה קרניבל. לסדונה מנוע V6 בנפח 3.3 ליטר וכעת הוא משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. הפנסים הקדמיים קיבלו עדכון קל וכך גם הפנסים האחוריים. בנוסף ישנם חישוקים קלים חדשים בגדלים 17 עד 19 אינץ'. לטובת נוחות התפעול, כעת ישנו כפתור פתיחה לדלתות הצד החשמליות. בפנים הרכב ישנו עיצוב חדש ללוח השעונים, נוסף משטח הטענה אלחוטי, ושני מסכי מולטימדיה ליושבים מאחור, בגודל 10.1 אינץ'.

יגואר: ג'יפון על סטרואידים
תשננו את השם: יגואר F-Pace SVR. יגואר השיקה גרסת קצה ל-F-Pace בעלת מנוע V8 בנפח 5 ליטר עם מגדש על. המנוע מספק 550 כ"ס ומומנט של 69.3 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.3 שניות לכדי מהירות מקסימלית של 283 קמ"ש. ה-F-Pace SVR יקבל חישוקי 21 אינץ' (22 אינץ' אופציונליים) שיתאימו לבלמים העצומים וישפרו את זרימת האוויר לקירורם, בנוסף המתלים הקדמיים והאחוריים הוקשחו ב-30% ו-10% בהתאמה ובשילוב מוט מייצב הפחיתו את זווית הגלול ב-5%.

מזראטי: לעוף על המיליון
מזראטי לבנטה טרופאו הוא גרסת קצה לרכב הפנאי של האיטלקים, שחמוש במנוע טווין-טורבו V8 בנפח 3.8 ליטר המספק 590 כ"ס ומומנט של 74.4 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.9 שניות בלבד והמהירות המקסימאלית עומדת על מעל 300 קמ"ש. לטרופאו (Trofeo) חישוקי 22 אינץ' וחלוקת משקל של 50:50, זאת בנוסף לשימוש נרחב בקרבון. מיבואנית מזראטי, אוטו איטליה, נמסר כי מזראטי לבנטה טרופאו עתיד להגיע לישראל בתחילת 2019. ואם תהיתם לגבי המחיר – הוא מתחיל מ-1,000,000 שקל. תתחילו לחסוך.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות