למבורגיני הציגה אב-טיפוס לדגם חשמלי ראשון, עם מרכב קופה מוגבה ולארבעה נוסעים, שימוש מסיבי בחומרים ידידותיים לסביבה והבטחה לשמור על איכויות דינמיות יוצאות דופן כמקובל במותג. הנה כל מה שצריך לדעת עליו
בכוח החשמל: למבורגיני חשפה בתערוכת מונטריי בפיבל ביץ' קליפורניה, את הלנזדור, קונספט לחשמלי ראשון עבור יצרנית רכבי הספורט האיטלקית. אבל לכביש הוא לא צפוי להגיע בקרוב, אלא רק בעוד כחמש שנים. הוא יהיה דגם רביעי באולם התצוגה של למבורגיני, לצד הרוולטו ההיברידית, כמו גם המחליפים להורקאן ולאורוס שצפויים לקבל מערכת הנעה משולבת חשמל ובנזין.
צפייה בתוכן השור הזועם הושתק – למבורגיני חשפה חשמלי ראשון
לדברי למבורגיני, הלנזדור ינסה לגשר על הפער שבין דגמי הספורט לרכב הפנאי, עם תצורת קופה, מרווח גחון מוגדל ומקום לארבעה נוסעים בוגרים. למבורגיני ממעטת במידע טכני, אך מציינת כי מערכת ההנעה תהיה כפולה, עם הכוונת מומנט מאחור, בעוד מערכת המיתלים משלבת קפיצי אוויר מאחור.
לדברי היצרנית, מחשב ניהול מערכות דינמיות המכונה LDVI (ר"ת Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) ניזון מיותר חיישנים עם אפשרויות התאמה נרחבות מבדגמי הבנזין. מערכת ALA (ר"ת Aerodinamica Lamborghini Attiva) כוללת מסיטי אוויר אקטיביים המקטינים את מקדם הגרר או מגבירים את כוח הצמדה.
בין ספורט לפנאי: העיצוב החיצוני מאמץ מוטיבים מוכרים של היצרנית מסנטה אגתה, לרבות החרטום עם יחידות תאורה צרות, כונסי האוויר ומסיט אוויר גדול מאחור. ידיות פתיחת הדלתות חבויות על מנת לצמצם את מקדם הגרר, בעוד חישוקי "23 מיועדים להפחתת מערבולות.
עיצוב הפנים מרשים לא פחות עם קונסולה גבוהה בעיצוב האות Y, המפרידה בין הנהג לנוסע ועליה מתגי הפעלה שונים (מערכת שמע, מיזוג), עם מתג הנעה המוכר של היצרנית בחלקה התחתון. על ההגה ממוקמים מתגי שליטה במערכות מכאניות, בעוד צמד מנופים גדולים מאחוריו אחראים כנראה לשליטה ברגנרציה.
מול הנוסע מוצב מסך עם תצוגת נתונים על מצב הרכב בעוד הגג עשוי משלושה חלונות שמש. כמקובל בחשמליות מודרניות, יש תא מטען מלפנים ותא נוסף מאחור עם אפשרות להגדיל אותו משמעותית באמצעות קיפול גב צמד המושבים האחורי.
תא הנוסעים עשוי כמעט כולו מחומרים ממחוזרים וידידותיים לסביבה לרבות תפרים מניילון ממחוזר וחלקי קרבון ממוחזר, בעוד פנים המושבים מיוצר בהדפסת תלת-מימד מבקבוקי פלסטיק ממחוזרים או צמר מכבשי מרינו אוסטרליים.
מה אנחנו חושבים: המעבר של למבורגיני להנעה חשמלית מעמיד אתגר משמעותי ליצרנית ביכולת לשמר את מאפייניה המסורתיים. שכן הוא מבטל את אחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר שלה - פס קול דרמטי. מצד שני, המעבר לחשמל רק בעוד חמש שנים נראה לנו כפספוס. ימים יגידו.
מה הבעיה? שים ברמקולים רעש של מערכת פליטה של למבורגיני בנזין אם אתה כ"כ אוהב את זה. אה, שכחתי, אתה אוהב להשמיע את הרעש שלך *לאחרים*...אתה לא באמת אוהב את הרעש הזה.
זה עלבון ללמבורגיני - הם בטח יצאו מדעתם!
מכונית ספורט אמיתית כמו למבורגיני חייבת לפעול על גז עם הרעש המתאים מ-V10 - לא משחק עם סוללות!
2 - האם אתה שאר מאוטווה? אם כן אתה מוזמן לחזור. היכן התחבאת? עם זאת - רמקולים אינם פתרון לרעש ראוי. ראה את האמור לעיל לגבי הרעש האופייני האמיתי.
לייבא למדינת ישראל רכבי למבוג׳יני ולהקים אולמות תצוגות בכל ערי הארץ: תל-אביב, ירושלים, חיפה, באר-שבע, הרצליה-פיתוח, במתחם ה-1000 או במתחם ה-2000 בראשון-לציון
1. כנראה לאף אחד מהמגיבים אין ולא יהיה כסף ללמבורגיני, אז תפסיקו לפנטז אם לקנות או לא בגלל הרעש.
2. כשלמבורגיני רועשת תאיץ ל 100 ב 2.9 שניות וחשמלית ב 1.1 שניות, הרעש לא יעניין אף אחד!!!