הדור הרביעי של הג'יפון הונדה CR-V הגיע לישראל בתחילת 2013, אך רק כעת מתפרסמים ציוני הריסוק של הרכב. ה-CRV זכה ב-5 כוכבים, ובציונים של 93% בהגנה על מבוגרים, 74% בהגנה על ילדים, 68% בהגנה על הולכי רגל ו-66% בסעיף עזרי הבטיחות.
סיטרואן C4 פיקאסו החדשה, שצפויה להגיע אלינו בתחילת 2014, הפגינה ביצועים טובים יותר בסעיף ההגנה על ילדים ובסעיף עזרי בטיחות עם ציונים של 88% ו-81% בהתאמה, אך הסתפקה בציון של 86% בהגנה על מבוגרים. ציון ההגנה על הולכי רגל זהה להונדה CR-V ועומד על 68%.
ציוני המבחן מבוססים על שקלול של מספר סעיפים שונים. סעיף ההגנה על מבוגרים נבדק על ידי מבחני ריסוק שונים בדגש על מושבי הנהג והנוסע. סעיף ההגנה על ילדים מורכב מבדיקות תאימות וקלות התקנה של מושבי בטיחות שונים, ומבחני ריסוק בדגש על מושבים אלו. סעיף ההגנה על הולכי רגל מעריך את הסיכון הפוטנציאלי במקרה של פגיעת רכב על ידי מבחני פגיעה מזוויות שונות, ואילו סעיף עזרי הבטיחות בודק את הימצאותן ויעילותן של מערכות בטיחות שונות, דוגמת בקרת יציבות אלקטרונית, בקרת מהירות ותזכורת חגורות בטיחות.