שער היורו הנמוך מאפשר ליבואני המכוניות האירופאיות להוריד מחירים. במרבית המקרים זה קורה באמצעות מבצעים מתמשכים - למשל במקרים של סיאט איביזה, רנו קליאו, אופל אסטרה ופיג'ו 2008; במקרים אחרים, כמו אצל סקודה פאביה החדשה, היצרנית משיקה דגם חדש עם אבזור נדיב במחיר תחרותי; ובמקרה של פיאט, היבואנית החליטה על צעד דרסטי ופרסמה מחירון חדש הכולל הוזלות נרחבות בכל הדגמים.
במסגרת ההוזלות, ירד מחירה של מכונית המיני פיאט פנדה ב-12,000 שקל, והמחיר החדש יעמוד על 59,900 שקל - בדיוק כמו יונדאי i10, אלא שהפנדה מצוידת במנוע 1,200 סמ"ק חזק יחסית. פיאט 500, שמחירה כבר צנח לפני כשנתיים, חוזרת לתמחור ההוא - ותעלה 79,900 שקל לגרסה ידנית או 89,900 שקל לרובוטית, הנחה של כ-4,000 שקל.
בגזרת המיניוואנים, יוזל מחירה של פיאט 500L הידנית ב-11,000 שקל, והיא תעלה (עם מנוע הבנזין) 104,900 שקל. גרסת הדיזל הרובוטית מוזלת ב-15,000 שקל והיא תעלה 129,900 שקל - מחיר שמציב אותה ראש בראש מול מכוניות משפחתיות. גרסת ה-7 מושבים, פיאט 500L ליוינג, תוזל גם כן ב-15,000 שקל, ומחיר מחירון של 144,900 שקל הופך אותה למכונית ה-7 מושבים האוטומטית הזולה בישראל.
צפייה בתוכן ותודה ליורו: פיאט מוזילה מחירים בכל הדגמים
אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "עקב ירידת שער היורו בתקופה האחרונה ושיתוף פעולה עם היצרן האיטלקי, החלטנו להוזיל מחירים משמעותית בכל דגמי מותג פיאט פרטיות וזאת מתוך רצון להמשיך ולחזק את האטרקטיביות של דגמי פיאט לקהל הלקוחות הפרטי, אנו גאים במהלך זה להיות היבואן הרכב הראשון שמוזיל מחירים לכל דגמי המותג".
אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "עקב ירידת (במכירות) שער היורו (הזדמנות לספר סיפור כיסוי) בתקופה האחרונה ושיתוף פעולה עם היצרן האיטלקי (שמתקשה למכור בעקבות הסקרים על אמינות נמוכה), החלטנו להוזיל מחירים משמעותית (לנסות למכור בכל מחיר) בכל דגמי מותג פיאט פרטיות וזאת מתוך רצון להמשיך ולחזק את האטרקטיביות של דגמי פיאט לקהל הלקוחות הפרטי (שרק לו אפשר לדחוף כי שוק הליסינג לא סופר את מותג פיאט), אנו גאים במהלך זה להיות היבואן הרכב הראשון (והאחרון במכירות) שמוזיל מחירים לכל דגמי המותג".