סובארו, קיה, מאזדה ופורד כבר העלו מחירים – וזה היה רק עניין של זמן עד שיונדאי, היצרנית שמוכרת הכי הרבה מכוניות בישראל, תצטרף גם היא לחגיגה. בניגוד למתחרים, עליית המחירים ביונדאי היתה מתונה יחסית, אם כי היא כוללת כמעט את כל הדגמים של החברה.
יונדאי i10 הקטנה התייקרה ב-1,000 שקל בגרסאות הבסיס, וכעת מתחיל מחירה ב-60,900 שקל עבור גרסת ה-1.1 הידנית ברמת האבזור Inspire. מחירה של יונדאי i20 לא השתנה, אך גרסת 3 הדלתות ירדה מההיצע לאחר שלא זכתה להצלחה. יונדאי i30 התייקרה בשיעור של 2,000 שקל בכל הגרסאות, וכעת מתחיל מחירה של גרסת ה-1.6 האוטומטית הנפוצה ב-120,000 שקל. ההתייקרויות תקפות גם לגרסת הסטיישן. גרסת ה-2.0 ליטר, שנמכרה בכמויות מעטות, הוסרה מההיצע כחלק מההכנות לקראת בואה של יונדאי i30 החדשה בהמשך השנה. יונדאי i35, שהושקה רק לפני חודשים ספורים, התייקרה אף היא בשיעור דומה – וכעת היא עולה 122,000 שקל בגרסת ה-Inspire.
יונדאי i35. עכשיו קצת יותר יקרה / צילום: דניאל סקלי
השינויים במחירים חלחלו גם לדגמים היקרים יותר של יונדאי. התייקרות של 2,000 שקל נרשמה בגרסת הבנזין הבסיסית של יונדאי ix35, שכעת עולה 159,500 שקל, ואילו גרסת הדיזל התייקרה בשיעור של 3,000 שקל. מחיריהן של הגרסאות המאובזרות לא השתנו. יונדאי ולוסטר, גם היא מכונית חדשה יחסית בהיצע של יונדאי, התייקרה ב-3,000 שקל בכל הגרסאות. במחיריהם של יונדאי i25, יונדאי סנטה פה ויונדאי i800 לא חלו שינויים.
לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי
פורסם לראשונה ב- 04.01.12
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות