מסימני המערכה: מסירות הרכב החדש צנחו ביולי ב-20%, והשוק נעצר על 18,466 מסירות. כמעט כל המותגים ירדו - אך הונדה צמחה ב-43%
מאת: נועם ריין
פורסם 03.08.14

אחרי שנה של עליה מתמשכת במסירות הרכב החדש, הגיע מבצע צוק איתן ועצר את החגיגה. מסירות הרכב החדש ירדו דרמטית בחודש יולי בשיעור של 20%, ובסך הכל נמסרו בחודש החולף 18,466 מכוניות.
מרבית המותגים ירדו בהתאם, אך ניתן למצוא כמה מותגים שרשמו ירידה קלה בלבד (טויוטה, סיאט, שברולט) ואפילו כמה מותגים שצמחו באחוזים בודדים (סוזוקי, אופל, סובארו). יוצאי דופן הם המותגים שרשמו ירידה גדולה משמעותית מהירידה של השוק כולו (מיצובישי, פורד, ניסאן) - ומעל כולם בולטת הונדה, שבחודש כזה הצליחה לרשום גידול של 43%.
ברשימת הדגמים עדיין מובילה טויוטה קורולה, כאשר מאז השקתה בישראל לפני שנה בדיוק הובילה הקורולה את השוק בכל חודש. מאז ההשקה ביולי 2013 נמסרו בישראל 16,737 קורולות.
פורסם לראשונה ב- 03.08.14
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות