אורכה של פרארי רומא עומד על 465.6 ס"מ, רוחבה עומד על 197.4 ס"מ, גובהה עומד על 130.1 ס"מ ואילו בסיס הגלגלים עומד על 267 ס"מ. משקלה של הפרארי החדשה עמד על 1,472 ק"ג. מבחינת מידות הרומא מתמקמת מעל ה-488 ומתחת ל-GTC4Lusso.
פרארי רומא קרובה יותר במידותיה לפרארי פורטופינו, כאשר היא ארוכה ממנה ב-7 ס"מ, רחבה ב-3.6 ס"מ, נמוכה ב-1.2 ס"מ ואורך בסיס הגלגלים נותר זהה.
העיצוב החדשני ב"רומא" משקף לדברי היצרנית את אווירת החופש והתענוגות של רומא בשנות ה-50 וה-60 לצד תפיסת "החיים הטובים" La Dolce Vita העדכנית ביותר. ובשפה קצת יותר ברורה מדובר בעיצוב מרהיב, דינאמי בתצורת קופה קלאסית. לרומא גריל קדמי בצבע הרכב, פנסים בעיצוב חדשני ופנסים אחוריים בעיצוב מלבני יותר לעומת דגמי פרארי הקודמים בעלי פנסים עגולים.
בפנים הרכב הנהג והנוסע נמצאים במעין עמדת קוקפיט. לנגד הנהג לוח מחוונים דיגיטלי ומרבית פקדי השליטה נמצאים על ההגה עם פקד הספורט המוכר של פרארי. גם הנוסע אינו מקופח וזוכה למסך דיגיטלי המשמש כעמדת שליטה למערכת השמע והגדרות שונות. הקונסולה המרכזית מוגבהת וחוצצת בין הנהג והנוסע וכוללת בתוכה מערכת מולטימדיה בעלת מסך אנכי.
יחידת הנעה וביצועים
לפרארי רומא מנוע דומה לזה המותקן ב-GTC4Lusso Turbo. מדובר במנוע קדמי-מרכזי (כלומר ממוקם מאוחרי הסרן הקדמי) בתצורת V8 המותקן בזווית של 90 מעלות. למנוע נפח של 3,855 סמ"ק ובסיוע מגדשי טורבו ההספק עומד על 620 כ"ס בשיא סל"ד של 5,750 ועד 7,500. נתון המומנט עומד על 77.5 קג"מ הזמינים מ-3,000 ועד 5,750 סל"ד.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.4 שניות, ול-200 קמ"ש הרומא תגיע בתוך 9.3 שניות. המהירות המקסימלית מוגדרת "מעל" 320 קמ"ש.
המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 8 הילוכים הזהה לזו שמותקנת בפרארי SF90.
בשלושת הרבעונים הראשונים של 2019 מכרה פרארי 7 מכוניות בישראל. צמד פרארי פורטופינו, זוג נוסף של פרארי 812 ושלוש יחידות מדגמי פרארי 488.
לדגמי פרארי בישראל – פרארי
פורסם לראשונה ב- 14.11.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות