רכב הפנאי הגדול עם 7 המושבים,
טויוטה היילנדר, הוצג בדור הנוכחי לפני 3 שנים וכעת הוא מתעדכן לקראת שנת 2023. לישראל הוא הגיע ביבוא סדיר רק בסוף שנת 2020 לאחר שעבר תקינה אירופאית והחל שיווקו גם במערב אירופה.
ההיילנדר עובר למעשה מקצה שיפורים דומה לזה שעבר ה
ראב 4 בחודש שעבר וכולל עדכונים למסך המולטימדיה, לוח המחוונים ומערכות הבטיחות. באירופה יחל השיווק כבר כעת בעוד המסירות הראשונות מתוכננות לרבעון הרביעי של השנה. מיוניון מוטורס, יבואנית
טויוטה בישראל, נמסר כי בשלב זה לא ברור מתי יגיע ארצה טויוטה היילנדר המעודכן.
מבפנים נפגוש כעת מסך מולטימדיה בגדול 12.3" ברזולוציה גבוהה (לעומת 8" כיום), אשר יציע ניווט מבוסס "ענן" המאפשר קבלת עדכונים חיים, ולדברי טויוטה ההיילנדר יצויד בחבילת גלישה למשך 4 שנים שתאפשר גם קבלת עדכונים Over The Air - הסיכוי שנפגוש מערכות אלו בישראל נותר נמוך כבעבר.
בגרסאות הבכירות תאפשר מערכת הניווט תצוגת תלת-מימד, הצגת תמרורי תנועה ומצלמות מהירות. אל המערכת ניתן להתחבר באמצעות כבל לאנדרואיד אוטו או באופן אלחוטי לאפל קארפליי. כמו כן אפליקציה ייעודית תאפשר שליטה מרחוק על מספר אביזרים כגון פתיחה ונעילת הרכב והפעלת איתותי החירום.
לוח המחוונים הפך דיגיטלי בגודל 12.3" גם כן והוא יאפשר התאמה אישית עם 4 ערכות נושא – רגיל, חכם, קשוח, ספורט.
מבחוץ יציע ההיילנדר המעודכן צבע חדש לבחירה - ירוק "ברוש", אופציה לחישוקי 20" בצבע שחור מבריק וריפודי עור בצבע בז' או חום "חימר".
עוד עדכון נוגע להיצע המנועים. במערב אירופה ובישראל ההיילנדר ימשיך עם יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת בעלת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים. לצד זאת, שווקי מזרח אירופה יקבלו כעת מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.4 ליטרים ובהספק של כ-273 כ"ס, אשר מחליף את מנוע 6 הצילינדרים בנפח 3.5 ליטרים.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות