דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה מתחדשת בתערוכת ז'נבה

Getting your Trinity Audio player ready...


מבול ההשקות נמשך לקראת תערוכת ז'נבה שתיפתח בעוד שבוע וחצי, והפעם זהו תורה של טויוטה לשחרר פרטים ומידע על הרכבים שתציג.

טויוטה אייגו

טויוטה פרסמה פרטים ראשונים על מתיחת הפנים לאייגו הקטנה. מבחינה חיצונית עיצוב החזית בצורתX  שודרג קלות והוא כעת בעל מראה תלת מימדי. מאחור טויוטה שדרגו את הפנסים האחורים לטכנולוגיית לד. בנוסף האייגו זכתה בחישוקי סגסוגת חדשים בגודל 15 אינץ' ושני צבעים חדשים: ארגמן וכחול.

בפנים הרכב לוח המחוונים קיבל עיצוב חדש, עם גרפיקה תלת מימדית ותאורה חדשה, נוסף גימור "שחור פסנתר" לקונסולה המרכזית וריפודי בד חדשים למושבים.
מנוע הליטר (998 סמ"ק ליתר דיוק) עבר שדרוג לטובת התאמה לתקני הזיהום החדשים והוא כעת מפיק 72 כ"ס (69 כ"ס בעבר) ומומנט של 9.4 קג"מ (9.7 קג"מ בעבר). ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.4 שניות ועומדת על 13.8 שניות והמהירות המירבית עומדת על 160 קמ"ש (נותר זהה). צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 25 ק"מ לליטר (שיפור של 0.6 ק"מ לליטר), הודות להארכת יחסי העברה בהילוכים 4 ו-5 ושיפורים אווירודינאמיים.

האייגו החדשה תמשיך להציע מגוון שילובים והתאמות אישיות ובתחום האבזור תציג מסך בגודל 7 אינץ', צביעה דו-גוונית, מושבים בשילוב עור, ואת מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense הקיימת גם בדגם הנוכחי.

מיוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, נמסר כי מתיחת הפנים של האייגו עתידה להגיע לישראל במהלך 2019.

טויוטה אייגו

טויוטה אוריס

טויוטה חשפה מעט פרטים ותמונת טיזר לדור השלישי של האוריס – משפחתית ההאצ'בק של טויוטה, המיועדת בעיקר לשוק האירופאי. טויוטה מציינים כי העיצוב כעת דינאמי יותר והאוריס קיבלה יחידת ההנעה היברידית חדשה לחלוטין, עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (1.8 ליטר בדור הנוכחי) המשודך למנוע חשמלי. המנוע החדש קל ויעיל יותר מקודמו ומספק 109 כ"ס ומומנט של 20.6 קג"מ. הסוללה החשמלית החדשה קטנה וקלה יותר אך היא בעלת 12 תאים יותר (180 סה"כ) ומפיקה נתון חשמלי טוב יותר: 6.5 אמפר ו-216 וולט (201.6 וולט ביחידת ההנעה הקודמת). בשלב זה לא פורסם נתון ההספק המשולב או נתונים אחרים.

כמו האייגו, גם האוריס החדשה עתידה להגיע לישראל במהלך 2019 - כאשר בשלב זה עוד אין תאריך מדויק.

טויוטה אוריס

טויוטה סופרה קונספט

טויוטה סופרה יוצרה בין השנים 1986 ל-2002 (לפני כן "סופרה" הייתה גרסת ביצועים לטויוטה סליקה). היא מוכרת היטב לחובב הדריפטים עם דגמי שנות ה-80 ולחובב סדרת סרטי "מהיר ועצבני" בדור הרביעי שלה.
לסופרה קהל מעריצים נלהב ובדיוק עבור הקהל הזה טויוטה חשפה בעבר מספר דגמי קונספט עם רמיזות לייצור רכב ספורט קופה - האחרון שבהם הוא ה-FT-1. כעת טויוטה תציג בתערוכת ז'נבה דגם קונספט נוסף באבולוציה של הסופרה. על פי פרסומים זרים, לדגם הזה יש מנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר. ההספק עומד על 330 כ"ס והמומנט על 45.8 קג"מ ו-5 קג"מ נוספים בגדישת יתר. ההאצה ל-100 קמ"ש תעמוד על 3.8 שניות קצרצרות. בשלב זה המנוע ישודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים.

טויוטה FT-1


ובישראל

בשוק המקומי משיקה יוניון מוטורס גרסה חדשה לטויוטה פריוס. מדובר בגרסת ה-Active שזולה ב-7,000 שקל מגרסת ה-Comfort שהייתה הגרסה היחידה עד כה ותמשיך להימכר במקביל. בגרסה החדשה תאלצו להיפרד ממושבים קדמיים מחוממים, חיישני גשם, מראה פנימית נגד סנוור, תצוגה עילית ומערכת זיהוי תמרורים. מחירה של טויוטה פריוס "אקטיב" עומד על 139,900 שקל - מה שמציב אותה כמתחרה ישירה של יונדאי איוניק וקיה נירו, ולמעשה הופך אותה למשפחתית ההיברידית הבולטת של טויוטה - עם מחיר קרוב מאוד לזה של האוריס היוצאת.


להשוואת המפרטים של טויוטה פריוס לחץ >>>


לדגמי טויוטה בישראל – טויוטה

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה