אז כן, המשפחתית הפופולארית מתחדשת במנוע טרי. ולא סתם מנוע - 1,600 סמ"ק לוגם בנזין עם 130 כוחות סוס מרשימים בהחלט. אם כך, למה דווקא ישראל - מדינה בה קורולה בלי 1,600 סמ"ק היא כמו גרב צבאית בלי חור - לא צפויה לקבל את המנוע החדיש? התשובה נעוצה בתיבת ההילוכים. הלב החדש של המכונית ישודך לתיבה רובוטית. ליבואן המקומי אין כל כוונה להצית מחדש את קרב החורמה - טויוטה קורולה רובוטית נגד ישראל ישראלי. לפיכך, לעת עתה נשאר עם יחידת הכוח הנוכחית, הכוללת תיבה אוטומטית כשרה למהדרין.
עם זאת, יתר פרטי מתיחת אמצע החיים של הקורולה יגיעו לשוק הישראלי לקראת יוני 2010. כמו שניתן להבחין בתמונות, החרטום והחלק האחורי של הקורולה התעדכנו קלות, אולי בהשראת טויוטה אוונסיס הגדולה יותר. גם תא הנוסעים עבר רענון עם גוונים שונים וגלגל הגה חדש.
לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
פורסם לראשונה ב- 25.04.10
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות