דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה קורולה היברידית: נחשפו המפרטים והמחירים

Getting your Trinity Audio player ready...


באופן חריג, יבואנית טויוטה מפרסמת מבעוד מועד את המפרטים והמחירים לדגמים שיושקו בשנה הקרובה - ובראשם הקורולה ההיברידית והראב 4. במקרה של הקורולה, שלראשונה תוצע עם הנעה היברידית בגרסת הסדאן, המחיר ההתחלתי יעמוד על 132,000 שקלים - גבוה ב-2,000 שקלים ממחירה של הקורולה היוצאת עם מנוע הבנזין, אך זול ב-4,000 שקלים ממחירה של המתחרה העיקרית, יונדאי איוניק. סביר להניח שגרסת ה-1.6 ליטרים בנזין של הקורולה החדשה תהיה זולה במעט מהגרסה ההיברידית.

טויוטה קורולה היברידית

מדובר במחיר לגרסת SUN, הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך בגודל "9, מצלמת רוורס, מערכת ניווט של Waze, מסך מידע בגודל "4.2 בלוח המחוונים, הנעה בכפתור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור ובלם יד חשמלי.

בתחום הבטיחות תציע הקורולה בכל הגרסאות 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים וזיהוי תמרורים.

הקורולה בגרסת הבנזין תוצע גם היא ברמת הגימור SUN, עם אותו מנוע שקיים גם בדגם היוצא. הקורולה ההיברידית תשווק בנוסף גם בשתי רמות אבזור גבוהות יותר: גרסת Sense כוללת בנוסף גם שמשות כהות מאחור, פנסי ערפל עם תאורת לד, מסך בגודל "7 בלוח המחוונים וכניסה ללא מפתח. גרסת ה"ספיישל אדישן" כוללת את כל האביזרים של גרסת ה- Senseובנוסף גם חישוקי "18 במידות 225/40 (ללא גלגל חלופי), גג שמש חשמלי, חיישן גשם ומערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8 ותמיכה בעברית.

טויוטה קורולה החדשה תושק במקביל גם בגרסאות האצ'בק וסטיישן. על פי הערכת היבואנית, כ-90% ממכירות הקורולה יהיו בגרסאות ההיברידיות. מלבד מחיר הכניסה לגרסת הסדאן ההיברידית, טרם פורסמו מחירים לגרסאות נוספות.

טויוטה קורולה היברידית

ההפתעה בתמחור מגיעה מכיוונו של טויוטה ראב 4. הדור החדש של רכב הפנאי יושק בישראל בינואר הקרוב, במחיר של 170,000 שקלים לגרסה ההיברידית - נמוך ב-20,000 שקלים ממחירו כיום. למעשה, הראב 4 ההיברידי מקבל את המחיר של הראב 4 בגרסאות הבנזין הרגילות.

טויוטה ראב 4 החדש יוצע עם מנוע 2.5 ליטרים בגרסה ההיברידית, עם הנעה קדמית, הספק של 218 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות. גם במקרה של הראב 4, כל הגרסאות יוצעו עם מערכות בטיחות אקטיביות. צריכת הדלק המשולבת על פי נתוני היצרן היא 21.7 ק"מ לליטר.

המחיר שפורסם מתייחס לגרסה בסיסית שנקראת E-VOLVE, וכוללת בין היתר חישוקי "17, תאורת לד, מראות צד בקיפול חשמלי, מערכת מולטימדיה מקורית דוברת עברית עם מסך בגודל "9, מצלמת רוורס, הנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, 7 כריות אוויר ומפרט מלא של מערכות בטיחות: מערכת בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים וזיהוי תמרורים.

מלבד הגרסה הזאת תוצע הראב 4 בעוד מספר גרסאות נוספות: גרסת הבנזין מגיעה עם הנעה כפולה ותוצע ברמת גימור אחת שנקראת Explore וכוללת מפרט דומה לזה של ה- E-VOLVE, אך עם פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה מאחור, חיישן גשם, מראה נגד סנוור ומסך מידע גדול יותר בלוח המחוונים.

טויוטה ראב-4

עם ההנעה ההיברידית ניתן יהיה לקבל את הראב 4 בגרסת ה- E-VOLVEהאמורה, וגם ב-3 רמות גימור נוספות: גרסת ה-E-XPERIENCE מוסיפה למפרט גם כניסה ללא מפתח, פנסי ערפל, שמשות כהות, חיישני חניה מלפנים ומאחור, חיישן גשם, מסך מוגדל בלוח המחוונים, מצלמת רוורס מקורית, ריפודים משודרגים ודלת תא מטען חשמלית.

גרסת ה-E-MOTION מוסיפה למפרט גם צביעה שחורה לגג, חישוקי "18, 2 שקעי USB נוספים מלפנים (5 בסך הכל), ריפוד דמוי עור, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים ופתיחת תא מטען בהושטת רגל. גרסת ה-E-MOTION SKY מוסיפה - כמשתמע משמה - חלון שמש בגג. מחיריהן של הגרסאות הנוספות טרם פורסמו.

בנוסף מעדכנת טויוטה על תחילת שיווק של גרסת "Y20" ליאריס. מדובר בגרסה שהוצגה בתערוכת פריז לרגל 20 שנה להשקת היאריס, והשינויים הם בעיקר בעיצוב: חישוקי "16 בנראות חדשה, גימורים בצבע אפור כהה למראות, למסגרת פנסי הערפל ולתא הנוסעים, וכיתובי "Y20" ברחבי הרכב. המחירים ללא שינוי.

עדכון אחרון נוגע לטויוטה C-HR, שמקבל כסטנדרט מערכת ניווט של Waze ומשטח טעינה לסלולארי - אך במקביל מוותר על הגלגל החלופי ועובר לערכת ניפוח. בשל הסרת הגלגל נוספו 80 ליטרים לתא המטען, שנפחו יעמוד מעתה על 377 ליטרים. המחיר ללא שינוי - החל מ-138,900 שקלים.

לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה