השינוי הבולט ביותר נוגע למסך המולטימדיה, שגדל מ-8 ל-10.5 אינץ', ומבטיח תצוגה בחדות גבוהה מבעבר. המערכת תציע גם חיבור חוטי לממשקי אנדרואיד אוטו וחיבור אלחוטי לאפל קארפליי, ובנוסף הצטרפה הפעלה קולית נרחבת שמסוגלת להבין פקודות קוליות באמירת הפתיח "היי טויוטה", ולתפעל את בקרת האקלים, לבצע שיחות טלפון, לפתוח את החלונות ועוד.
בנוסף יוצע גם ניווט מבוסס ענן עם דיווחי תנועה אונליין והתרעות על מפגעים בכביש, וכן אפליקציה לשליטה מרחוק ברכב עם ניתוח נתוני הנהיגה, בדיקת מפלס הדלק, פתיחה וסגירה של הדלתות, בדיקת מצב התאורה ועוד. עבור התפעול של המערכת תציע היצרנית חבילת גלישה ל-4 שנים. לרוב מערכות שליטה מסוג זה לא מוצעות בישראל, וסביר להניח שכך יהיה גם הפעם.
מערכת משודרגת יותר שתוצע כאופציה תאפשר גם ניווט אופליין עם זיהוי תמרורי הכוונה בכבישים מהירים, התרעות מזג אוויר והתרעות על כניסה לאיזורים המוגבלים לרכבים עם פליטת מזהמים נמוכה.
בנוסף למולטימדיה, יציע הראב 4 מעתה גם לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12.3 אינץ'. המסך החדש יוצע בכל הגרסאות למעט גרסת הבסיס, שתמשיך להציע את מסך המידע המוכר בגודל 7 אינץ'. לוח המחוונים הדיגיטלי יאפשר בחירה בין ארבע ערכות נושא שונות - "נוחות", "חכם", "ספורט" ו"קשוח", עם 3 אפשרויות שונות לפריסה של המידע המוצג.
בתחום הבטיחות מקבל הראב 4 את המערכות החדשות שכבר הוצגו עבור דגמי לקסוס - בהן זיהוי תנועה חוצה בצמתים והתחמקות אקטיבית מהולכי רגל שמתפרצים לכביש. גרסת הפלאג-אין הייבריד תאפשר התחמקות גם מרוכבי אופניים וכלי רכב חונים, ותזהה גם כלי רכב מתקרבים לקראת אפשרות של התנגשות חזיתית. בתחום יחידות ההנעה לא חלו שינויים.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות