לעומת דגמי טסלה האחרים שהתאפיינו בקווים עגולים ודינאמיים, הטנדר החדש פונה לכיוון אחר לגמרי עם קווים זוותיים וחדים. בטסלה מסבירים כי השתמשו בחומרים חזקים במיוחד למרכב על-מנת לספק חוזק ועמידות רבה ככל שניתן, כמו גם שמשות הרכב שצופו בשכבת פולימר.
לסייברטראק תא מטען סגור בעל אפשרות נעילה. נפחו עומד על מעל 2,831 ליטרים ואורכו הפנימי עומד על 198.1 ס"מ. בפנים הרכב מציע הסייברטראק עד 6 מקומות ישיבה ובדומה לדגמי טסלה אחרים הוא כולל גם מסך מגע בגודל 17 אינץ' דרכו ניתן לתפעל את מרבית מערכות הרכב.
כסטנדרט מציע הטנדר החשמלי מתלי אוויר אדפטיביים ומרווח גחון שמגיע עד 40.6 ס"מ. זווית הגישה עומדת על 35 מעלות וזווית הנטישה על 28 מעלות. מערך הבטיחות המתקדם Auto Pilot יוצע גם הוא כסטנדרט אך בטסלה מדגישים כי מערכות הבטיחות האקטיביות הקיימות כיום דורשות את תשומת ליבו של הנהג בזמן הנהיגה ומציעות לשדרגו בעתיד (Over the Air) ביכולות נהיגה אוטונומיות עבור סכום של 7,000 דולרים - אם כי כרגע לא ברור מה בדיוק מקבלים בתמורה למחיר.
טסלה סייברטראק ישווק עם 3 יחידות הנעה: גרסת הכניסה מצוידת בהנעה אחורית ובמנוע חשמלי יחיד ומספקת טווח נסיעה של מעל 402 ק"מ והאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל/שעה) בפחות מ-6.5 שניות. כושר הגרירה עומד על כ-3,402 ק"ג.
הגרסה השנייה עושה שימוש בשני מנועים חשמליים ויוצרת הנעה כפולה. לגרסה זו טווח נסיעה של מעל 482 ק"מ וההאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל/שעה) אורכת פחות מ-4.5 שניות. כושר הגרירה בגרסה זו עומד על כ-4,536 ק"ג.
הגרסה החזקה ביותר מקבלת מנוע חשמלי שלישי ומציעה טווח נסיעה גבוה במיוחד העומד על 804 ק"מ. את ההאצה ל-96 קמ"ש (60 מייל/שעה) היא מסיימת בפחות מ-2.9 שניות ואילו כושר הגרירה שלה עומד על כ-6,350 ק"ג.
מחירי הסייברטראק מתחילים ב-39,900 דולרים עבור גרסת ההנעה האחורית, 49,900 דולרים לגרסה כפולת המנועים וההנעה, ולגרסה החזקה ביותר תאלצו להיפרד מ-69,900 דולרים. לשם השוואה מחירו של פורד F-250 מתחיל מ-33,705 דולרים.
לדגמי טסלה בישראל – בקרוב...
פורסם לראשונה ב- 24.11.19
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות