שותפות רנו-ניסאן ארוכת שנים, ובמהלכה היצרנים חלקו לרוב פלטפורמות, מנועים וטכנולוגיות. בתחום המסחרי רנו החזיקה בקו מסחריות שכלל את הקנגו, טראפיק ומאסטר ואילו ניסאן התמקדה ב-NV200, ב-NV400 (קבסטאר) ובנבארה. בחלק מהשווקים שווקו דגמים מסחריים נוספים של רנו תחת מותג ניסאן.
צפייה בתוכן טנדרון חדש-ישן: ניסאן NV250
כבר בדור הראשון של הקנגו, לניסאן היה את ה-Kubistar הזהה ומסוף 2016 רנו הציגה את האלסקן המבוסס על הנבארה. כעת, 12 שנים מאז שהוצג רנו קנגו בדור השני, כאשר הוא כבר עומד על סף חשיפת דור שלישי, מציגה ניסאן את הגרסה שלה - אח קטן ל-NV200 שלמעשה יהיה זהה לחלוטין לקנגו.
העיצוב כמעט וזהה לזה של הקנגו המוכר, כאשר הגריל הקדמי מקבל את סמל ניסאן ומסגרת ה-V המוכרת. כמו הקנגו גם ה-NV250 יציע שני אורכי מרכב וכושר העמסה של עד 800 ק"ג. כמו כן יוצעו גרסאות נוסעים, מסחריות ומסחרי סגור. קו המנועים צפוי להיות לזה המוצע בקנגו.
פאולו ד'אטורה, מנהל מחלקת המסחריות הקלות בניסאן אירופה, אמר: "ניסאן NV250 החדשה היא המסחרית הקטנה המושלמת לעסקים קטנים. עצם האפשרות שיש ללקוחות לבחור את הגרסה המתאימה להם ביותר, ה-NV250 מאפשר משלוחים קלים לצד שימושיות בשעות הפנאי".
מקרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, טרם נמסר האם ניסאן NV250 יגיע לישראל.