אין כמו שם אריסטוקרטי כמקדם מכירות, אבל מתברר שזה לא תמיד עובד. יגואר S טייפ לא הצליח ליישר קו עם השלישייה הגרמנית (ב-מ-וו, אודי, מרצדס) מבחינת יכולת ומכירות ונשאר בדרג השני. כיום עם המחליפה, יגואר XF, נחושה יגואר להתברג בראש הקבוצה ולנגוס נתח עסיסי מהמכירות של ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס, אודי A6 וכדומה.
המרוץ לצמרת מתחיל בקו עיצובי חדש, אשר נוטש את המראה הקלאסי של היצרן. אין ספק, בתחילה יהיה קשה לזהות את המכונית במבט חטוף כ"יגואר". גם עיצוב הפנים לא ממשיך את המסורת של יגואר והשינוי הבולט ביותר הוא נטישת מסילת הגיר בצורת האות "J", שהוחלף בחוגה אלקטרונית. מצורפים אליה מנופי שליטה מגלגל ההגה. תיבת ההילוכים חדשה ומכילה עכשיו 6 מהירויות.
הרצפה ומערך המתלים של ה- XF זהים לאלה של ה- S טייפ וכך גם מבחר המנועים: מתחיל ב- 3 ליטרים עם 240 כ"ס ומסתיים ב- V8 בנפח 4.2 ליטרים מוגדש שמפיק 420 כ"ס. באירופה מוצע גם מנוע טורבו-דיזל V6, שמפיק מ- 2.7 ליטרים 210 כ"ס.
יגואר (ולנדרובר) נמכרו לאחרונה על-ידי קונצרן פורד לקונצרן טאטה ההודי. ההצלחה של יגואר XF חיונית לעתיד של המותג.
השיווק של המכונית בארץ כבר החל למעשה - שיווק גרילה אגרסיווי בקרב לקוחות של מכוניות יוקרה מתחרות.
יגואר XF. מכונית הסאלון החדשה של יגואר
לדגמי יגואר בישראל- יגואר
פורסם לראשונה ב- 30.11.07
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות