בקצרה:
- יונדאי i20 זוכה למתיחת פנים צנועה
- מערכות ההנעה - ללא שינוי
- השיווק בישראל יפתח ב-2024
יונדאי ביצעה מתיחת פנים קלה ל-i20, אך עם שינויים קלים בלבד במראה החיצוני, ועדכון משמעותי מעט יותר - גם אם לא דרמטי - למערך הבטיחות. ההבדלים בעיצוב נוגעים לחזית, עם סבכה ופגוש שונים, וגם במראה שונה לחישוקים.
סביבת הנהג של יונדאי i20 נותרה זהה, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ("10.25 כל אחד) בגרסאות הבכירות, עדיין עם בורר הילוכים וידית בלם יד מכאנית ומיושנת למראה.
נוספה אפשרות לצבע דומה למרכב החיצוני לגימורים שונים האמורים לשפר את התחושה הקודרת, כמו גם אפשרות לעדכוני תוכנה מרחוק (OTA), שקעי טעינה עדכניים (USB-C) ואופציה למערכת שמע משודרגת של BOSE.
מערכות הבטיחות יהיה כעת ציוד תקני בכל הגרסאות, עם יכולת משופרת לבלימה האוטונומית (זיהוי רוכבי אופניים) ולבקרת שיוט אדפטיבית (התאמת מהירות בהתאם לנתוני מערכת הניווט), וכבעבר שמירת נתיב והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי).
מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי. עם בנזין מוגדש, שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, שיוצע בשתי רמות הספק (100 או 120 כ"ס) עם מערכת היברידית קלה (48V). יונדאי תציע אפשרות בחירה בין תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד לרובוטית חד מצמדית עם שישה יחסים.
פורסם לראשונה ב- 11.05.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות