בתערוכת ז'נבה האחרונה חשפה יונדאי את האינטרדו, רכב קונספט בעיצוב משוגע שאמור להוות בסיס לגי'פון קטן עתידי. כעת נחשף בתערוכת בייג'ינג יונדאי ix25, גם הוא כקונספט, אך עם עיצוב שאמור להוות מסלול ישיר לפס הייצור - יתכן שבמקביל לדגם "אירופאי" על בסיס האינטרדו.
יונדאי ix25 מציג עיצוב כוחני אך נאה, שמזכיר את הסנטה פה החדש. היצרנית הקוריאנית מפרסמת מימדים שימקמו את ה-ix25 בקצה העליון של סגמנט רכבי הפנאי הקטנים: הוא נמתח לאורך של 427 ס"מ, שהם 3 ס"מ יותר משברולט טראקס ו-5 ס"מ יותר מסקודה יטי; הרוחב שלו הוא 178 ס"מ, בדיוק בין שני המתחרים הנ"ל, ואילו מימד הגובה עומד על 163 ס"מ - נמוך מהטראקס והיטי, אך גבוה מפיג'ו 2008 ורנו קפצ'ור. בסיס הגלגלים של יונדאי ix25 עומד על 259 ס"מ, הארוך ביותר בקבוצה (למעט הרנו). רכב הקונספט מצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים, אך סביר להניח שגרסת הייצור תשווק גם עם מנועים קטנים יותר.
ההשקה הרשמית של הרכב תהיה בהמשך השנה, ועדיין לא ברור אם הוא יימכר גם באירופה. עם זאת, ייתכן והוא ישווק בישראל בזכות תקינה לשוק הרוסי - כפי שקיים עם יונדאי i25 ו-i35, שגם הן לא משווקות במערב אירופה. מחברת "כלמוביל", יבואנית יונדאי לישראל, נמסר כי כרגע לא ידוע מועד השיווק בישראל.
לדגמי יונדאי בישראל -
יונדאי פורסם לראשונה ב- 22.04.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות