יונדאי איוניק 5N תהיה דגם חשמלי ראשון לחטיבת הביצועים של יונדאי, ועד לחשיפה הרשמית - שתתקיים בפסטיבל המהירות של גודווד, בריטניה, באמצע החודש הבא - היצרנית הקוריאנית ממשיכה לפרסם צילומים תחת הסוואה, יחד עם טפטוף של פריטי מידע.
צפייה בתוכן יונדאי איוניק 5N תיחשף בגודווד, בינתיים עולה על המסלול
עד כה השלימה ה-איוניק 5N כ-10,000 ק"מ על מסלול הנורבורגרינג בגרמניה, לטענת היצרנית במטרה לוודא שהאיוניק 5N מציגה כראוי את שלושת המאפיינים שהיצרנית מעמידה בראש סדר העדיפויות בדגמי N: יכולת דינמית גבוהה, עמידות במסלול המרוצים ושימושיות ביומיום.
מערכת ההנעה תשלב צמד מנועים חשמליים עם כ-600 כ"ס, הנעה כפולה וזינוק ל-100 קמ"ש בכ-3.5 שניות. מערכת קירור המנועים והסוללה שופרו על מנת לאפשר עמידות לאורך זמן, עם בורר נהיגה המאפשר בחירה בין Sprint (כוח מלא לזמן קצר) או Endurance לביצועים לאורך זמן.
יש גם מערכת המייצרת צליל מלאכותי שמדמה רעשי מנוע בנזין מוגדש והעברות הילוכים בתיבה כפולת-מצמד באמצעות מערכת של 10 רמקולים (8 בתא הנוסעים, שניים מחוצה לו).
מערכת הבלימה כוללת דיסקים קדמיים בגודל 400 מ"מ, הגדולים ביותר שאי פעם הוצעו בדגם של היצרנית, העשויים תרכובת ייחודית למשקל עצמי נמוך. גם הרגנרציה שודרגה ומסוגלת לפעול במקביל לפעולת הבלמים עצמם (לרבות בבלימה חזקה עם ABS).
בדומה לקיה EV6 GT, אחותה לקונצרן, גם הגרסה הספורטיבית של יונדאי איוניק 5 צפויה לשלב דיפרנציאל מוגבל החלקה במנוע האחורי, אבל בשונה מהקיה עם אפשרות שליטה בכמות העברת הכוח לפנים-אחור. המיתלים הקדמיים צפויים להיות שונים מהאיוניק 5 הרגילה, עם צמד זרועות תחתונות במקום משולש המקנה גיאומטריה שונה והיגוי מדויק יותר.
על הקשר לאספלט אחראים צמיגי פירלי P-זירו, ככל הנראה מסדרת HL (ר"ת High Load) הייעודיים לרכב חשמלי, שפותחו לראשונה עבור לוסיד אייר עם יכולת עמידות במשקל גבוה בכ-20% לעומת ל-P-זירו רגילים.
בתמונות שפרסמה היצרנית ניתן להבחין בכונסי אוויר גדולים יותר בפגוש הקדמי האמורים לסייע בקירור ובמסיט אוויר בפגוש האחורי עם ספוילר גדול בקצה הגג ופנס בלימה במרכזו. סביבת הנהג תקבל מושבים קדמיים עם תמיכה משופרת מאלה של הגרסה הרגילה.