כשנה וחצי לאחר שנחשפה בארה"ב, נוחתת בישראל יונדאי אקסנט החדשה. מדובר למעשה במחליפת ה-i25 שמיועדת בעיקר לציי רכב, אשר בדומה לטוסון ולאלנטרה - זונחת את שיטת השמות הקודמת של יונדאי שכללה את האות i ומספר נוסף לצידה. ביחס לדור הקודם רשמה האקסנט התייקרות של כ-3,000 שקלים.
בהשוואה ל-i25 היוצאת, יונדאי אקסנט החדשה תהיה ארוכה ב-11 ס"מ (444 ס"מ בסך הכל), רחבה בכ-3 ס"מ (172.9 ס"מ) ונמוכה ב-3 מ"מ בלבד. בסיס הגלגלים צמח ב-3 ס"מ ואורכו עומד על 260 ס"מ ואילו נפח תא המטען צמח ב-15 ליטר ומכיל כעת 480 ליטרים.
כמו קודמתה, יונדאי אקסנט תימכר עם שני מנועי בנזין לבחירה. המנוע הקטן יהיה בנפח 1,400 סמ"ק ויציע הספק של 100 כ"ס ומומנט של 13.5 קג"מ. המנוע הגדול יותר, בנפח 1,600 סמ"ק, יציע הספק של 123 כ"ס ומומנט של 15.4 קג"מ. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה.
התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 13.4 שניות עם המנוע הקטן או 11.3 שניות עם המנוע הגדול, ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.1 ו-14.9 ק"מ לליטר בהתאמה.
יונדאי אקסנט תשווק ברמת גימור אחת הנקראת "אינספייר", וכוללת בין היתר את מערכת המולטימדיה של היבואנית המקומית ("קונקטד קאר") עם ניווט של וייז, תמיכה בעברית ומצלמת רוורס. בנוסף תציע האקסנט בקרת שיוט רגילה, פתחי מיזוג מאחור, חיישן תאורה ומחשב דרך. מערכות בטיחות אקטיביות לא יוצעו ובמקומן תותקן מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
האקסנט תוצע ב-5 גוונים לבחירה: לבן, כסוף, אפור עכבר, שחור או כחול.
יונדאי אקסנט - מחירים:
יונדאי אקסנט 1.4 ליטר תעלה 117,900 שקלים
יונדאי אקסנט 1.6 ליטר תעלה 119,900 שקלים
לצפייה בכל דגמי יונדאי בישראל
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות