דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי סנטה פה היברידית - פחות חסכונית, יותר יקרה

Getting your Trinity Audio player ready...



בקצרה:

- יונדאי מרחיבה את היצע הגרסאות של הסנטה פה

- ההיברידית מעט יותר מאובזרת, אך יקרה משמעותית מהדיזל

- תוצע עם הנעה קדמית או כפולה

יונדאי החלה לשווק בישראל גרסה היברידית לסנטה פה, עם יחידת ההנעה המוכרת מקיה סורנטו ועם הנעה קדמית או כפולה. המחיר, שעומד על 310 אלף שקלים לגרסת ההנעה הקדמית או 335 אלף להנעה הכפולה, יקר משמעותית לא רק מגרסת הדיזל המוכרת - אלא גם מהמתחרה לבית קיה, שנמכר ב-271 אלף שקלים.

יונדאי סנטה פה היברידי

יחידת ההנעה ההיברידית של יונדאי סנטה פה מתבססת על מנוע ה-1.6 ליטרים המוגדש של היצרנית (180 כ"ס), שאליו משודך מנוע חשמלי בהספק של 60 כ"ס. יחד מניבים השניים הספק משולב של 226 כ"ס - תוספת של 24 כ"ס לעומת גרסת הדיזל המוכרת. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות בגרסת ההנעה הקדמית או 9.1 בהנעה הכפולה, מהיר יותר בפער זניח של עשירית השניה לעומת הדיזל. 

לעומת זאת, בצריכת הדלק הפער נוטה לטובתה של גרסת הדיזל, עם 15.8 לעומת 15.6 ק"מ לליטר בגרסאות ההנעה הקדמית, ובפער משמעותי יותר בגרסאות ההנעה הכפולה - שם מתקבלת צריכה מוצהרת של 15.6 ק"מ לליטר בדיזל, ורק 13.5 בהיברידית.

יונדאי סנטה פה היברידי

תיבת ההילוכים בסורנטו ההיברידית היא אוטומטית עם 6 יחסי העברה, לעומת תיבת כפולת מצמדים עם 8 הילוכים בדיזל. בעוד הדיזל מוצעת עם חישוקי "18 או "20 בהתאם לרמת האבזור, בהיברידית ישנם חישוקי "17 או "19 בהתאמה.

מפרטי האבזור הבסיסיים בכל הגרסאות כוללים מסך מגע בגודל "8, גג שמש פנוראמי, בקרת אקלים עם יציאות בשלושת שורות המושבים, חיישני חניה היקפיים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, ריפודי עור, טעינה אלחוטית, דלת תא מטען חשמלית ועוד. בשתי הגרסאות ההיברידיות ניתן למצוא גם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), תאורת לד מלאה וחימום למושבים הקדמיים, בעוד עם מנוע הדיזל מוצעים פריטים אלו רק בגרסת ההנעה הכפולה. מנגד, הדיזל הבכירה מציעה שקע 220 וולט שלא זמין עם המנוע ההיברידי.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה