יונדאי קונה הוצגה לפני שנתיים בלבד ומאז הוצגה בגרסאות הנעה כפולה או קדמית ומנועי טורבו-בנזין (וגם דיזל), בהמשך הוצגה הקונה החשמלית וכעת חושפת יונדאי את הגרסה ההיברידית. מיבואנית יונדאי בישראל, כלמוביל, נמסר כי הקונה הייבריד תגיע לישראל אך בשלב זה לא ידוע מועד ההגעה המדויק.
ליונדאי קונה הייבריד מנוע זהה לזה של האיוניק. מדובר במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק של 105 כ"ס ו-14.9 קג"מ, אליו משודך מנוע חשמלי המספק 32 קילוואט (כ-43.5 כ"ס) ו-17.3 קג"מ. יחד ההספק המשולב עומד על 141 כ"ס ונתון מומנט של 27 קג"מ.
המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.2 שניות (11.6 עם חישוקי 18 אינץ') לכדי מהירות מירבית של 160 קמ"ש. צריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 25.6 ק"מ לליטר (23.2 ק"מ לליטר עם חישוקי 18 אינץ'). נפח מיכל הדלק עומד על 38 ליטרים בלבד.
הקונה ההיברידית תציע מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' (בנוסף למסך הסטנדרטי בגודל 7 אינץ') בעל אפשרות תצוגה מפוצלת, אפשרות שמירה ב"ענן" ומתן מענה לפקודות קוליות בשש שפות. בלוח המחוונים ישנן תצוגות חדשות לצריכת החשמל ומצב המערכת ההיברידית. כמו כן ישנו בלם יד חשמלי, ונגיעות עיצוב יחודיות כגון מסגרות לבנות לפתחי המיזוג וידית ההילוכים וידיות פתיחה בצבע שחור מבריק. כמו כן הריפודים (בר או עור) בצבע שחור זוכים גם הם לתפירה לבנה. בנוסף, לראשונה בקונה הייבריד יוצע צבע כחול לגונה ושני עיצובים חדשים לחישוקים הקלים (במידה 16 או 18 אינץ').
לדגמי יונדאי בישראל – יונדאי
פורסם לראשונה ב- 03.06.19
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות